Mr Cannondale
Ny medlem
Vallåsen idag?
Någon som testat Vallåsen och kan bjuda på ett omdöme samt ev lite bilder?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kommit 10 droppar här 5km bort.Hur mycket regnar det nu? Dvs kommer det vara lermisär och allmänt snorhalt imorgon eller gör det bara gott efter torkan som varit?
Väldigt rimligt, i stort sett aldrig någon kö. Kanske 25% fullt på parkeringen? I fredags hade det varit rejält med folk o kö dock enligt uppgift.Var det rimligt med folk idag?
Idag var det lagom mycket, lite kö efter lunch men oftast bara att rulla rätt in.Var det rimligt med folk idag?
Kan ju varit skåningar men jag hörde också danskar i fredags och blev lite chockad. Det bor iof sig en del danskar i Malmö. För jävligt om de åkt hit.Har danskarna öppnat gränsen förresten? Var ju ett gäng med rejält grötig dialekt idag, så antingen har smittan spridit sig via luften till intet ont anande svenskar eller så har de tagit sig till Vallåsen på nåt sätt.
Tyskar får vi nog anta att de inte tagit sig hit från utlandet.Det var en tysk familj med vit hund som var kvar idag också.
Kan ju vart samma skrot och korn som den svenska familjen som bara pratade engelska.Tyskar får vi nog anta att de inte tagit sig hit från utlandet.
Sjukt obehagligt!Vi är ju en del utlänningar som bor här, det luriga är att på vissa av oss hörs det inte alls.
Igår var det fortfarande ganska mycket folk, men efter lunch hade tillräckligt många tröttnat för att det skulle vara i princip fritt från kö.Har folk hunnit köra sig trötta sedan årets premiär och trängseln lagt sig? Funderar på att åka dit kommande fredag eller söndag.
Det var bara där det var folk typ. I Old och Lilla Kycklingen fick man vara ifred.Jag trodde dom passade på att festa redan på torsdagkväll när det kommer en extra helgdag på fredagen.
Tänkte nog mest köra Allebike på blått och grönt för att inte riskera att bryta några ben nu i corona-tider, behöver öva lite kurvtagning, där är inte dom coola kidsen med dubbelkronor.
Jo så är det ju, den bromsar så att det alltid är ok i spåren. Men i de blåa igår åkte man snabbt ikapp folk ändå.Jag tycker sällan det är problem i spåret. Inte ens långfredagen. Det är liften som är segt