Vänta på paket-tråden! Del 2

Snyggt jobbat Rikard och snabbt!

Spamvarning här men jag trodde fan inte däck kunde få mig att gå igång såhär.
bild1.JPG

Tror bestämt att jag alltid skall ha naturfärgade sidor härdanefter.

Sonens nya hoj beställd. Hade en voucher på 25£ och ändå har dom bara tagit bort 20£, sen kommer vi till mysterium nr2. 3310.- var det pris vi fick i översättnigen på CRC's sida (ordinarie pris), och när jag var i kassan stod det 3086 (med vouchern, och 3026.- med googles valutakonverterare, men skit samma) och på kontot har dom ändå dragit 3280 eller nåt sånt. Jag antar att jag får slå dom en pling imorrn och höra, för mejlar man kan dom ju redan ha skickat hojen (not bloody likely, men ändå) Men dom ska väl kunna sätta tillbaka pengar på kortet även efter dom sänt hojen, om dom nu skulle vara snabba? Nåväl, nog gnölat. Det blev en Cube åt sonen med (Duuuuuuuuh) :D

Bilagor

• Cube kids 24.jpg
    Cube kids 24.jpg
    62.8 KB · Besök: 71
Kom igen nu Posten, inget av värde i paketet...

7 maj kl 13:21 Stockholm EMS, Under tullbehandling hos Posten AB
7 maj kl 13:21 Stockholm EMS, Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.
6 maj kl 00:37 Kina, Försändelsen har lämnat sorteringsterminal i utlandet för vidare transport till Sverige.
5 maj kl 22:11 Kina, Avsändaren har lämnat in försändelsen i utlandet.

Väntar på sadel från bike-discount.de och kläder från cyclestore.co.uk.

Någon som har koll på ungefärliga leveranstider från BD? När jag köpte min cykel tog det tre veckor, men en sadel bör väl kunna skickas omgående?

Implosion skrev:
-------------------------------------------------------
> Väntar på sadel från bike-discount.de och
> kläder från cyclestore.co.uk.
>
> Någon som har koll på ungefärliga leveranstider
> från BD? När jag köpte min cykel tog det tre
> veckor, men en sadel bör väl kunna skickas
> omgående?

Beställde 3 grejor från dom i lördags kväll, i måndags kl 11 ca fick jag paketnummret, nu är det i Malmö

Underbart hann inte ens få väntsjukan efter nya gaffeln.
Beställdes Torsdag den 12 på eftermiddagen, Idag plingade det på dörren ca kl 11 där kom nya gaffeln :-)
Tackar Merlincycles för sjuk snabb leverans även Royal Mail International som var snabba.

Vänster gamla härket Höger nya.

2012-07-1614-43-04.jpg

Jag väntar på ny drivlina 1x10 med XT shadow plus och ett slx i-spec reglage. Måste nog vänta till på måndag! SUCK! Ska bli sjukt skönt att slippa allt oväsen som kedjan för, men också ur funktionssynpunkt att kedjan inte hoppar av lika lätt.

Please, GOD! Just give me my stuff!!

Dags att plocka upp den här tråden. Jag är nog den siste i norra europa som fattat att det går alldeles utmärkt att beställa till jobbet. Det är faktiskt bättre, man är ju där liksom, inte hemma, när de skall leverera.

premium.jpg

Det är fan vardagslyx.

NLC skrev:
-------------------------------------------------------
> Sjukt snygg plingklocka det där.

+1
nån som har länk?

Beställer alltid till utlämningsställe. Dels går det snabbare dels är de alltid "hemma"
Bara Bring som strular, vissa leverantörer envisas med att skicka hem. Levereras till utlämningsställe iaf...
Mitt Bringställe ligger såklart en bit bort.

Tillbaka
Topp