Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sambal Oelek sa:Postnord verkar strejka. Mitt paket från England har fastnat i Stockholm :(
daikai1 sa:Behövde snålfixxa cykeln tills jag skaffar en ny och ville inte ha allt för dyrt om jag inte ställer in växlarna rätt.
Tröttnade på överprissatta delar hos LBS´er som inte hade allt hemma så fick bli en beställning på lite trams som behövdes.
Vad sägs om en shimano cs-hg300 9delad kasett för 399:- t.ex. (kostar runt 200:- på nätet)...
fposse sa:Någon som vet om DHL kör ut till uthämtningsställen på midsommarafton? Betalade extra för DHL Express från Wiggle i Tisdags, och nu står det förväntad leveranstid 26:e... Värt.
ja. De måste börjat vid sommarsolståndet i tisdags när man egentligen borde fira ?JTF sa:Sambal Oelek sa:Postnord verkar strejka. Mitt paket från England har fastnat i Stockholm :(
:-( Dom firar väl redan midsommar där.
Mange. sa:Den där 25% hos rapha blev en dyr historia..
Men nu kommer jag att vara en total posör gubbe på brevtterna
ceel sa:OT - väntar på liten haspelrulle till mitt lilla kinesiska teleskopspö...
Makten sa:Invänta avisering, fastän sms-avisering skett. Haken är bara att jag inte fått nåt sms. Spännande!
Jimel sa:Lyx lirare :)
marr sa:Väntar på:
Men trackingen har stått still sen den 10:e :(
mikipedia_ sa:marr sa:Väntar på:
Men trackingen har stått still sen den 10:e :(
Vilken shop? Tar gärna en länk.
Rattnalle sa:Vad ska man med ett styre för 1700 till? Ni är ju helt sjukt prylkåta ni två ;-)
marr sa:Rattnalle sa:Vad ska man med ett styre för 1700 till? Ni är ju helt sjukt prylkåta ni två ;-)
Jaddu, ja tänkte ha det till att stötta tomatplantor med. Vad mikipedia tänker, de vet jag inte.
JTF sa:Men för många är det ju ytterst viktigt med rätt bokstavskombinationer på sakerna. :-)
marr sa:JTF sa:Men för många är det ju ytterst viktigt med rätt bokstavskombinationer på sakerna. :-)
Viktigt och viktigt. Kan uppskatta att de gör de mesta av sina pryttlar inhouse i Europa.
Du med?DanielS sa:Har väntat länge men snart kommer paketet..