Var bor alla?

Var bor alla?
Tomaten och vmemam :

Låter urskoj att komma upp och få åka riktig skog (sådan som inte har motorväg inom ett par kilometers radie) någon gång i sommar.
Jag, oxr och en annan kille pratade lite löst om att åka upp förra året. I år känns betydligt roligare om man kan få guide/guider "på köpet"

Väl mött//
Erik

Var bor alla?
Josef:
Det finns en kort men tekniskt ganska svår och kuperad slinga på Stenungsön som jag brukar cykla ett par varv på när jag bara är ute på korta turer. Jag har även provat att cykla slingan på Furufjäll som är längre och även den bitvis ganska teknisk. Det är de riktigt bra ställena jag hittat än så länge men jag letar vidare...

Var bor alla?
Jag bor i Beijing, Kina. I alla fall under detta år, sen får vi se vad som händer.

Jag har skaffat en cykel här, men ingen "riktig". Jag vet inte ens om det finns några bra leder att cykla på. Det är oftast för mycket folk och/eller trafik överallt...

/ Robban

Var bor alla?
Jag bor i Malmö.

Än så länge är jag bara en "prospect". Jag funderar på att skaffa en cykel, Kona Kikapu ser intressant ut!

Lundatok:
Det verkar vara ganska populärt att cykla på Romeleåsen. Utgå från parkeringsplatsen vid Idrottsplatsen i Genarp och följ Skåneleden. Det finns ett antal skribenter här som verkar göra det. Jag har själv testat ett par gånger (har då kört med mitt gamla lik till "MTB" som jag köpt på en "cykelstormarknad" (!) för cirka 10-12 år sedan och cyklat med, vinter som sommar, i Malmö. Den ser ut därefter!)

Var bor alla?
Jag cyklar runt Borås trakten. Det jävligaste stället att cykla på i Sverige?

Köp aldrig en beg.cykel i Borås då dessa garanterat har gått fruktansvärt hårt över stock och sten.

Minst 26x2.1 däck på min hoj iaf.

Var bor alla?
Burner:
Jag kör mest uppe i torsered runt öresjö och skidstugan men finns ju tillexempel slätthult också(nere vid skoftebyn). Cykelklubben finns troligtvis inte kvar. har letat å frågat massor cykelsnubbar men inget vet något så den finns nog inte. Men Vänersborg och uddevalla har iallafall. ha det!

Tillbaka
Topp