Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var väl verkligen inget att vara ledsen över ?1280 kr betalade jag hos Garmin för en tappad 530 förra hösten. Fick tillbaka en 830 för att dom hade tillfälligt slut på 530.
Kontakta butiken där du köpte den, du ska ju självklart inte betala något om den slutade fungera efter två dagar.Min 540 gick sönder andra dagen jag ägde den. Kontaktade supporten och de sa att det skulle kosta 2100:- för att byta skärmen, inte ett ord om att få något på garantin eller i utbyte. Detta trotts att jag reggat den och nämde att jag köte den i frdags, dvs för tre dagar sedan.
Det var glaset som sprack. Känsligt som äggskal tydligen. Inget jag upplevt på min 1040. HAn inte få på ett skyddsglas, men att det var så känsligt tyder mer på konstruktionsfel än något annat. Jag är allt annat än vårdslös med mina grejer.Kontakta butiken där du köpte den, du ska ju självklart inte betala något om den slutade fungera efter två dagar.
Det var glaset som sprack.
Finns inga skärmar på Ali Express eller Amazon till en Edge 540, så det var ju bra med det.