BJS
Aktiv medlem
Var tog "cykel + flicka"-tråden vägen?
Nej. Jag tror att objektifierad sexism har haft sin tid och att den tiden nu är förbi.nu har det gått 6-år, är vi redo?
Sörjd av ingen och saknad av få.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Jag tror att objektifierad sexism har haft sin tid och att den tiden nu är förbi.nu har det gått 6-år, är vi redo?
visst är det så, men det är ju Fredag tänkte ja:-)Nej. Jag tror att objektifierad sexism har haft sin tid och att den tiden nu är förbi.
visst är det så, men det är ju Fredag tänkte ja:-)
Nu får man ju väga sina ord, men det där var ju ingen bra reklam varken för flickor, backar eller cykling. Blev inte ens sugen på kattungar.Du får nöja dig med flickan som ger tips i Snutens torsdagstråd om backcykling.
Sådana som du blir saknad av få, SITT!Nej. Jag tror att objektifierad sexism har haft sin tid och att den tiden nu är förbi.
Just det, sexism är egentligen nåt bra. Boys will be boys, eller hur?Sådana som du blir saknad av få, SITT!
Lite märkligt att försvara ett fenomen som en majoritet anser förlegat genom antydda personangrepp.Sådana som du blir saknad av få, SITT!
Du vet, det är valfritt...Lite som i Arab-länderna eller Nordkorea... Allt som är kul är förbjudet och skall kritiseras. Dina tankar är fel och måste förbjudas. Även om alla fattar att det är med glimten i ögat, ---
Nej. Jag tror att objektifierad sexism har haft sin tid och att den tiden nu är förbi.
Robinsonrobban?
Far åt helvete.Sådana som du blir saknad av få, SITT!
Jag har inte druckit, om det nu är det du insinuerar? Jag kan vara tyken även nykter förstår du.![]()
Oroad över din alkoholkonsumtion? Här är tecken på att du dricker för mycket
Oroar du dig för din alkoholkonsumtion? Eller tycker omgivningen att du borde trappa ner? Här berättar två experter om tidiga varningssignaler och vilka tecken som avslöjar att du dricker för mycket. – Det handlar inte i första hand om att vara uppmärksam på fysiska tecken för de kommer oftast...www.expressen.se