Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cyklar säljer man utan pedaler ändå.Åke sa:Tror det är för högt. Nu har vi ingen närbild, men tycker varken däck, fälgar eller drivlina ser ut att va i topp trim.
Plast pedalerna torde dra ner priset för en köpare.
-Åke
Rattnalle sa:Cyklar säljer man utan pedaler ändå.Åke sa:Tror det är för högt. Nu har vi ingen närbild, men tycker varken däck, fälgar eller drivlina ser ut att va i topp trim.
Plast pedalerna torde dra ner priset för en köpare.
-Åke
Jämte7800 sa:Ja Åke cykeln är skrotfärdig .
Jämte7800 sa:Vem har sagt att jag ska lägga ut den för 4200? Du har inte gett en ändå åsikt om vad du tror den är värd utan bara letat fel, oseriöst tycker jag iaf. De e ju bara en cykel och den funkar fint, och det är bra skick på den. aning om hur långt den gått då jag ej haft den sen ny. Så vad är din värdering av den? Mvh
Jämte7800 sa:Ja men med den kunskapen du sitter på så hade de räckt med - Allt från 1000 till 5000 kr beroende på köpare och skick. Det tycker jag är seriöst. Tack för mig ??
Örjan Lax sa:Seriöst, det är ungefär som att fråga hur långt ett snöre är?
En del Bianchi-entusiaster som gillar Celeste-grön färg kanske skulle ge 5000 kr medan andra modernister som jag som mer eller mindre kräver skivbromsar även på landsväg skulle ge max 1000 kr.
NickPick sa:Jag undrar mest vem som kom på den dåliga idén att blanda turkos och orange.
NLC sa:NickPick sa:Jag undrar mest vem som kom på den dåliga idén att blanda turkos och orange.
Celeste och gul om jag får be. Som t.ex. Jumbo Lotto.