Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
har testat det. men jag får känslan av att de flesta runt mig i watopia är smått överviktiga också? jag menar alla puttrar ju runt på max 1.5-2w/kg och jag tror inte det är för att de inte tar i..... det är jobbigt det här.
har testat det. men jag får känslan av att de flesta runt mig i watopia är smått överviktiga också? jag menar alla puttrar ju runt på max 1.5-2w/kg och jag tror inte det är för att de inte tar i..... det är jobbigt det här.
Du hade fortfarande varit du även om du hade varit tjock. Gillar du att anstränga och pusha på så kommer det inte ändras bara för att du väger mer. Gillar du teknisk cykling eller fart och adrenalin så kommer det inte heller ändra sig.
Det är gps:n som är boven här. Förr fanns inga feta mtb-cyklister då alla turer blev 3x eftersom ingen hittade hem. Dom som var lite runda blev dessutom kvar i skogen då det fanns riktiga rovdjur på den tiden som lätt tog sig ett byte om man saknade farten.
Så bästa rådet är, sälj din enhet till en landsvägscyklist. Dom cyklar ju dessutom längre då dom inte genar genom skogen hela tiden p.g.a fobi för annat underlag än stenhård asfalt.
En vinn-vinn helt enkelt.
Det sa jag väl egentligen inte, ville bara bidra med ett lite kul exempel till ax3ls kommentar om lite extra kraft. Meningen var inte att debattera cykelmoppar i tjocktråden, det kan vi göra på elcykelforat eller nåt :)
Det skulle jag oxå vilja veta. Jag tror jag har fått 2 varningar hittills genom åren (politik förmodligen, kommer inte ihåg). Third strike and you're out? Och finns det något åtgärdsprogram för att hjälpa oss återgå till den smala vägen eller ska vi kontakta X-Cons direkt?
Det skulle jag oxå vilja veta. Jag tror jag har fått 2 varningar hittills genom åren (politik förmodligen, kommer inte ihåg). Third strike and you're out? Och finns det något åtgärdsprogram för att hjälpa oss återgå till den smala vägen eller ska vi kontakta X-Cons direkt?
Jag lär mig aldrig, men det ska finnas ett inlägg nånstans med stegen. Ska se om jag hittar.
Men efter 2-3poäng kan man inte skapa nya trådar. Och efter 5 kan man inte posta alls. Sen är det olika poäng beroende på vad man bli varnad för. 1-3p. Oftast gäller de en månad. Men ibland kan det bli längre för återkommande problem. Ungefär så.
Jag lär mig aldrig, men det ska finnas ett inlägg nånstans med stegen. Ska se om jag hittar.
Men efter 2-3poäng kan man inte skapa nya trådar. Och efter 5 kan man inte posta alls. Sen är det olika poäng beroende på vad man bli varnad för. 1-3p. Oftast gäller de en månad. Men ibland kan det bli längre för återkommande problem. Ungefär så.
Jag lär mig aldrig, men det ska finnas ett inlägg nånstans med stegen. Ska se om jag hittar.
Men efter 2-3poäng kan man inte skapa nya trådar. Och efter 5 kan man inte posta alls. Sen är det olika poäng beroende på vad man bli varnad för. 1-3p. Oftast gäller de en månad. Men ibland kan det bli längre för återkommande problem. Ungefär så.
Hej! Nu med det nya forumet så går det att göra livet lite enklare för oss som modererar så att vi kan agera snabbare och med mindre arbetsinsats. Vi har funderat lite på hur vi ska använda det och kommit fram till ungefär det här: Olika överträdelser ger olika varningspoäng enligt denna lista...
happyride.se
”Hej!
Nu med det nya forumet så går det att göra livet lite enklare för oss som modererar så att vi kan agera snabbare och med mindre arbetsinsats.
Vi har funderat lite på hur vi ska använda det och kommit fram till ungefär det här:
Olika överträdelser ger olika varningspoäng enligt denna lista (Reglerna finns här):
Grova personangrepp, regelrätta hot och andra grova överträdelser 3p
Personangrepp i form av otrevliga tillmälen osv 1p
Reklam för egen verksamhet 2p
Köp & sälj-annonser på forumet 1p
Politik 2p
Regelrätta spaminlägg från spamanvändare raderar vi och bannar användaren direkt som vanligt.
Varningspoäng är giltiga i en månad. En användare som uppnår 3 poäng kan inte längre starta trådar, vid 5 poäng går det inte längre att skicka PM eller svara på inlägg i trådar. Svara på PM går fortfarande om någon annan skickar. Detta går automatiskt.
Återkommande överträdelser kommer fortfarande kunna leda till permanent avstängning.
Glada tillrop, sågningar och allt däremellan tas gärna emot!”
Hej! Nu med det nya forumet så går det att göra livet lite enklare för oss som modererar så att vi kan agera snabbare och med mindre arbetsinsats. Vi har funderat lite på hur vi ska använda det och kommit fram till ungefär det här: Olika överträdelser ger olika varningspoäng enligt denna lista...
happyride.se
”Hej!
Nu med det nya forumet så går det att göra livet lite enklare för oss som modererar så att vi kan agera snabbare och med mindre arbetsinsats.
Vi har funderat lite på hur vi ska använda det och kommit fram till ungefär det här:
Olika överträdelser ger olika varningspoäng enligt denna lista (Reglerna finns här):
Grova personangrepp, regelrätta hot och andra grova överträdelser 3p
Personangrepp i form av otrevliga tillmälen osv 1p
Reklam för egen verksamhet 2p
Köp & sälj-annonser på forumet 1p
Politik 2p
Regelrätta spaminlägg från spamanvändare raderar vi och bannar användaren direkt som vanligt.
Varningspoäng är giltiga i en månad. En användare som uppnår 3 poäng kan inte längre starta trådar, vid 5 poäng går det inte längre att skicka PM eller svara på inlägg i trådar. Svara på PM går fortfarande om någon annan skickar. Detta går automatiskt.
Återkommande överträdelser kommer fortfarande kunna leda till permanent avstängning.
Glada tillrop, sågningar och allt däremellan tas gärna emot!”