Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du är kramgo, inte fet ?Inte konstigt man är fet iofs.
Det är banne mig gott, brukar köra med fetaost och soltorkade tomater, gärna lite vitlök i färsen....Nix, inte idag. Fetaost biffar och stekt potatis.
Fetma är proportionell mot slaglängden. Det är sen gammalt
Vad säger det om mig som satte stel gaffel på min senaste mtb? (Nä, stämmer inte....)Fan. Är det därför mina nya hojar jag köper får mer o mer slag…
För att hålla mig till trådens ämne vill jag flika in och säga jag gjort en liknande observation de få gången jag besökt en bikepark.
Folk med enduro och andra hojar med mindre slag verkar vara relativt slanka medan de som kör dh hojarna ofta verkar ha en fin kalaskula. :D
Fika med utsikt ger dubbelt resultat alltså?Ju tyngre du är, desto snabbare går det utför. Lysande!
Ju mer jag läser den här tråden ju mindre förstår jag syften med den. Jag blir fan glad inombords om jag ser en överviktig person röra på sig oavsett motionsform, utför, uppför eller längsmed horizonten. Ja fattar gott om en medelålders lämnar ex. löpning mot cykling då det är mer skonsamt, och ärligt... vem är jag att döma någon alls i frågan.
Han vill göra det till ett faktum att mtbare är feta och sen kunna skylla till fethet på cykelnMåste medger att syftet är inte helt klart för mig heller.
Vill TS får reda på varför hen cyklar MTB eller varför hen är fet?
Du är välkommen bland oss andra okränka fläskhuvuden!Om man endast är tjock i huvve?
Vart i ledet ska man ställa sig då?
Att det är!För att rund oxå är en form?
Jag är i (en) form!Att det är!
Det är inte jag. Men jag älskar att cykla!Jag är alltid i topp..form! ?
Cyklingen har tyvärr inte omvandlat min ölmage till tempolår så jag är benägen att hålla med om det sista ?Haha, alla gillar att cykla.
Kroppsformen är en heelt annan sak ju.
Det måste väl fan vara nära omöjligt att cykla sej smal?
Keep it in there..?Cyklingen har tyvärr inte omvandlat min ölmage till tempolår så jag är benägen att hålla med om det sista ?
Tvärt om. Träning är bra för hälsan och minskar såklart onyttigt fett i kroppen.Haha, alla gillar att cykla.
Kroppsformen är en heelt annan sak ju.
Det måste väl fan vara nära omöjligt att cykla sej smal?
Kan faktiskt ligga en del i det här :)Det är gps:n som är boven här. Förr fanns inga feta mtb-cyklister då alla turer blev 3x eftersom ingen hittade hem.
Jag har gått från MTB -> Gravel... ?
Det stämde nog till viss del även på landsvägen... jag tror att jag 1990 satte rekord i längsta sträcka att cykla mellan Oxelösund och Eskilstuna. Inte läsa karta innan och kaxigt ungdomligt tro sig veta attityd....Det är gps:n som är boven här. Förr fanns inga feta mtb-cyklister då alla turer blev 3x eftersom ingen hittade hem. Dom som var lite runda blev dessutom kvar i skogen då det fanns riktiga rovdjur på den tiden som lätt tog sig ett byte om man saknade farten.
Så bästa rådet är, sälj din enhet till en landsvägscyklist. Dom cyklar ju dessutom längre då dom inte genar genom skogen hela tiden p.g.a fobi för annat underlag än stenhård asfalt.
En vinn-vinn helt enkelt.
Jösses,jag ser en snubbe som har två navlar.?
Jag med. Plus rulltårta.Vi gillar att leva ...cykla öl fika grilla egen pizza etc..
I alla fall jag lever så![]()