Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fick du inte meddelandet? Girot är inställt på grund av ointresse.Ohh Girot!!
Ja, kändes ungefär i 3 sekunder efter toppen på La Redoute som att "det blev ju ingen jättelucka, kanske kan bli spännande" och sen var det slut på spänningen.Alltid tråkigt när ett monument har noll spänning.
Pogi-slätten?Italienarna får lägga om bansträckningen för Il Lombardia så att endast Poslätten utnyttjas.
Han finns med i startlistan till RVV så vi får väl se. Om något/några år kanske han är med i PR också.Remco har varit rätt så tydlig med att ha inte gillar gatsten och inte har P-R som mål:
Ah, sorry! Lurade dig nog lite då jag svarade på ett inlägg från förra årets vårklassikertråd.En besviken WvA. Men riktigt fin avslutning av Ganna! Härlig spurt av honom.
Stop living in the past man!Ah, sorry! Lurade dig nog lite då jag svarade på ett inlägg från förra årets vårklassikertråd.
Men, grym avslutning av Ganna idag.
Fast att Remco står med i startlistan till på söndag är ju inte så gammalt och det anknöt till fjolårets diskussion.Stop living in the past man!
Nu är ju jag bara en glad amatör men det är brutal skillnad på Rvv och Roubaix på flandern kunde man åka och njuta. Roubaix var bara episkt lidande men kul.Han finns med i startlistan till RVV så vi får väl se. Om något/några år kanske han är med i PR
Jag skulle bli väldigt förvånad om han får samma tid som segraren på söndag.Alltid lite osäkert med Remco (om det inte tempolopp), men han kan nog bli farlig på De Ronde. Tänker det är en bana som borde kunna passa honom ganska väl.