Vårklassikerna 2025...

• Trådstartare Trådstartare NLC
  • Start datum Start datum
Vårklassikerna 2025...
Överlägsenheten på framförallt kuperade banor är numera så stor att man kan börja undra vari skillnaderna ligger.

Vill inte påskina något men det är ju intressant att fråga sig vad det är som skiljer. De massiva träningsvolymerna i zon 2 är kända men är knappast något helt unikt.

Vårklassikerna 2025...
Han finns med i startlistan till RVV så vi får väl se. Om något/några år kanske han är med i PR
Nu är ju jag bara en glad amatör men det är brutal skillnad på Rvv och Roubaix på flandern kunde man åka och njuta. Roubaix var bara episkt lidande men kul.

Tror inte Roubaix är ett lopp för remco men vem vet

Vårklassikerna 2025...
Nej, är ju svårt att veta. Att plattmosa kan dock karln så frågan är ju just om han kan lära sig att behärska och "uppskatta" pavén.

Bara att han väljer att testa RVV säger ju i alla fall att "gatstensaversionerna" kanske håller på att luckras upp, vilket är ett steg på vägen.

Vårklassikerna 2025...
Alltid lite osäkert med Remco (om det inte tempolopp), men han kan nog bli farlig på De Ronde. Tänker det är en bana som borde kunna passa honom ganska väl.

Vårklassikerna 2025...
Alltid lite osäkert med Remco (om det inte tempolopp), men han kan nog bli farlig på De Ronde. Tänker det är en bana som borde kunna passa honom ganska väl.
Jag skulle bli väldigt förvånad om han får samma tid som segraren på söndag.
Åkstyrkan finns för bra placering.
Lite oklart för mig hur den hetsiga och ryckiga körningen kommer att passa honom.

Gissningsvis har han testat viktiga partier på banan en del innan han beslutade sig för att faktiskt ställa upp. Så jag gissar att han kommer att klara sig hyggligt på gatstenspartierna.

Vårklassikerna 2025...
Kul skrivet och tyvärr sannolikt sant…..

IMG_6417.webp

Tillbaka
Topp