Varning för lurendrejeri

Varning för lurendrejeri
MtbIte sa:
fan undra om inte Ginosg är bedragaren själv som sitter och trollar på happy, man börjar ju undra.....

Ryktet går att Ginosg har på ett eller annat sätt själv jobbat eller jobbar på en arbetsplats där man bär uniform och får sin lön av oss andra...

Varning för lurendrejeri
Ginosg sa:
Hej akta din tung innan jag anmäler dig för förtal
Uppfattat båda?

Bara jag som tänker på laserturken?

79B7B36D-E967-4071-85EB-9D3B6CE09CFE.jpeg

Varning för lurendrejeri
Hans sambo xxxxxxx är igång på blocket nu. Användarnamn mammatilltvotjejer.

Hade en garmin 1030 ute till bra pris häromdagen.

Edit: vi skippar personuppgifter. /admin

Varning för lurendrejeri
Son och mor Rönkä dömdes även i maj 2021 för bedrägeri respektive penningtvättsförseelse.

Modern sökte, men nekades, försörjningsstöd 2019. Rätten bedömde insättningarna på hennes konto (från bedrägerierna) som inkomst.

Varning för lurendrejeri
Varning!
Trött man blir! Stor chans att detta är samma skojare igen. Reggad på blocket igår.
Är det mot förmodan på riktigt så raderar jag inlägget.

Bilagor

• 5E8C79EC-7393-4AA0-A233-DCF24C9B08BB.png
    5E8C79EC-7393-4AA0-A233-DCF24C9B08BB.png
    114.3 KB · Besök: 144
Varning för lurendrejeri
Här är det sjukaste med dessa bedragare:

Jag råkade ut för en här på Happy för några år sen. Men trots att jag hade namn, adress, telefonnummer och hela köret, så lades min anmälan ner eftersom det redan fanns större bedrägeribrott han var anmäld för. Polisen bakar alltså in såna här ”mindre” brott i ett större som han begått och blivit anmäld för, och då utreder polisen inte alla individuella anmälningar/brott. Det var hur det var för mig den gången iaf. Men såklart, anmäl ALLTID såna här jävlar ändå!!!

Lycka till / Johan

Tillbaka
Topp