Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MtbIte sa:fan undra om inte Ginosg är bedragaren själv som sitter och trollar på happy, man börjar ju undra.....
Ginosg sa:Hej akta din tung innan jag anmäler dig för förtal
Uppfattat båda?
Ginosg sa:Hej akta din tung innan jag anmäler dig för förtal
Uppfattat båda?
Maakus sa:MtbIte sa:fan undra om inte Ginosg är bedragaren själv som sitter och trollar på happy, man börjar ju undra.....
Ryktet går att Ginosg har på ett eller annat sätt själv jobbat eller jobbar på en arbetsplats där man bär uniform och får sin lön av oss andra...
Gött, hoppas dom fick spöstraff.Tjena! Blev också lurad av Kristoffer Rönkä och Tiina Rönkä. Idag kom domen från Borås tingsrätt och Kristoffer erkände, Tiina nekade men fälls ändå. Totalt 40 målsäganden!
Hans sambo xxxxxxxx är igång på blocket nu. Användarnamn mammatilltvotjejer.
Hade en garmin 1030 ute till bra pris häromdagen.
Blev nog snarare bara ett till klipp i kortet gissar jag?Gött, hoppas dom fick spöstraff.
Ser ut som om annonserna på Blocket är borttagna.Varning!
Trött man blir! Stor chans att detta är samma skojare igen. Reggad på blocket igår.
Är det mot förmodan på riktigt så raderar jag inlägget.
Jag anmälde iaf.Ser ut som om annonserna på Blocket är borttagna.
Om du Swishade vet du väl namnet, och med lite tur är det unikt nog för att kunna ge en adress om du nu tvunget vill ta kniven till en pistolfight.Dom är igång igen. Jag var blåögd,stressad och swishde 2Tkr för en Garmin1030. Är det Svenljunga jag ska styra min skuta?
Det finns 2 Garmin 1030 på köp & sälj, en i Norrköping och en i Skövde och du har varit medlem i 30 min, vilka är "dom" och vad är det som har hänt?Dom är igång igen. Jag var blåögd,stressad och swishde 2Tkr för en Garmin1030. Är det Svenljunga jag ska styra min skuta?
Blocket. Swishnummret gav resultat på något villaområde. Tror det var mot Göteborg.Det finns 2 Garmin 1030 på köp & sälj, en i Norrköping och en i Skövde och du har varit medlem i 30 min, vilka är "dom" och vad är det som har hänt?