Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du använder intervals.icu kan du se exakt vilka tidsintervall du vill (jag har gjort setup på 2023, 2024 och 2025). Känns mer realistiskt än Strava som tycker att jag är national hero på 1-min power och elite på det mest andra (var är mitt kontrakt undrar jag ju då).Det tråkiga är att de bara visar ”all time high”, inte - som med effektkurvan - senaste 3 månaderna, innevarande säsong eller valfritt år. Men jag skulle vilja se hur diagrammet ser t för nån som är bra på riktigt.
Ja, det kan jag också göra i andra appar och verktyg (Golden Cheetah, TrainerRoad etc) nu var det mer specifikt om Stravas senaste påhitt och hur lite det tillför.
Väldigt fina siffror, grattis!You got me![]()
Så blir det. Något som påtalats till MyWhoosh otaliga gånger. Vet inte om de jobbar på att ändra det.Jag körde ett pass med mywhoosh, stod sedan på Strava, att den var loggad med en Garmin edge 1030 plus, men jag äger inte sådan?
www.dcrainmaker.com
Äntligen. På dom jävlarna.To court...
Går inte det att skicka direkt från Garmin?Använder mest Strava för att sprida cykelpropagande numera (dvs ge folk som stannar inne fomo).
Men det är också länken mellan Garmin och Pro Bike Garage, Där skulle jag behöva hitta ett alternativ
Ja, men många anser nog att det var strava som började trätaHar inte Zwift redan spammat sönder alla kartor och data med sin logga sedan många år eller är det slut med det nu? Det är bara dåligt när Garmin vill göra samma.
www.dcrainmaker.com
Har aldrig några problem med synken om början på segmentet har lägre altitud än slutet.Undrar om detta bråk är något som delvis ligger bakom att jag har problem att få in stravasegment i min cykeldator trotts att jag gör (mig veterligen) rätt... RWGPS funkar hur bra som helst men när jag stjärnar ett stravasegment är det lotteri om det kommer till min dator.
Detta.Vill man mäta sig, så finns tävlingskalendern att tillgå, och vara med på race.
Ingen krav på logga från Garmins sida. Det har Strava hittat på.Ja, suck sicken soppa, blota ner med logga, vilka idioter.
Tur att man inte hoppas på dessa saker, kör bara Polar, för egen skull, och bara egna segment, skiter fullständigt vad andra har presterat på dessa, är för gammal för sådant tjafs. Vill man mäta sig, så finns tävlingskalendern att tillgå, och vara med på race. I mitt fall i age group/master's klass.
Visst heatmap's, är ju intressant, om man åker till nya ställen