Vart tog xxx vägen?

Vart tog xxx vägen?
Fässberg skrev:
-------------------------------------------------------
> Slog mig precis.. var e Lågflyga?

Nu blev jag rörd, men det är som vanligt: Jag är förkyld! (:-{) Hade precis blivit frisk från den senaste tre-veckorsförkylningen, då äldsta dottern kom hem från Englandsresan med en ny, intressant influensaliknande sak. Dessutom har sambon brutit vänster axel efter en krasch med Nishikin i Brunnsparken. Så jag får rådda upp det mesta hemma just nu. Annars smygcyklar jag och fox lite då och då.

Går det att avskaffa familj?

Vart tog xxx vägen?
slhap skrev:
> vart har knäskålen tagit vägen?

Tjena!

Några mil öster om dig för tillfället.. Nyrbo för att vara mer nogrann..

Sen är det nog så att på senare tid så har andra intressen tagit över surfandet.. Typ saker på 4 hjul..

Vart tog xxx vägen?
Kneecap skrev:
> Tjena!
>
> Några mil öster om dig för tillfället.. Nyrbo
> för att vara mer nogrann..
>
> Sen är det nog så att på senare tid så har
> andra intressen tagit över surfandet.. Typ saker
> på 4 hjul..

åhfan. nån form av semester eller har den där flytten blivit av? Varit ute i skogen eller? Jag hoppas få ner mitt skogsåk om ett par veckor!

Vart tog xxx vägen?
Tjena!

Semester.. Flytt finns iofs i pipelinen, men det ligger en hel del saker i vägen innan..

Ute i skogen har jag bara varit med cykel, även om min bil är 4x4 så passar den inte i skogen.. (Alfa Romeo gör sällan det.. Såvidare det inte är en 1900M)

Vart tog xxx vägen?
hejhej. pga evigt cyklande och sa vidare sa har jag inte haft tillgang till fassiliteter. Nu ar vi i tyskland, effektivitetens land. Tva dagar fran svearike. HURRA!

Vart tog xxx vägen?
Vad hände med göken som menade att ett cykelhjul skulle sprängas i
bitar om man cyklade fortare än 40km/h. Det var en rätt underhållande en.
/Pär

Vart tog xxx vägen?
StaffanS skrev:
> Vad hände med Shaun Palmer?
>
> Och Mickey Rourke??

Shaun p är fortfarande igång, körde boardercross i europa för nån vecka sen.

Vart tog xxx vägen?
The Stig el. Stigmarodören var väl ett spöke som la massa skräp på stigarna för att hindra framkomst med cykel. Jag har inte hört så mycket om honom den sista tiden. En otrevlig typ iaf.

Vart tog xxx vägen?
Ähh det kan vara olika marödörer...lite kul faktiskt...håller en alert när det plötsligt ligger en stock över stigen :)

Vart tog xxx vägen?
men jag e en provocerande omdömeslös idiot det va därför ja startade tråden

Ni som minns Lagombra vet att jag bara citerar honom

Vart tog xxx vägen?
Oscar skrev:
> Ni som minns Lagombra vet att jag bara citerar
> honom

Om jag inte minns fel blev lagombra avstängd från det här forumet bland annat pga sina ordval. Dessutom vet kanske majoriteten av läsarna INTE att du citerar ett tidigare inlägg från herrn ifråga.

Vart tog xxx vägen?
Jag har dolt några inlägg i den här tråden, de kommer komma tillbaka, ev i lätt redigerad form, när vi moderatorer har språkat ihop oss lite. Undertiden kan ni diskutera vad det är ok att kalla andra individer för och inte.

Eder Modererande Despot.

Vart tog xxx vägen?
Uppenbarligen gillades inte ditt inlägg av moderatorerna, så jag är väl inte den enda som reagerar på innehållet.

Vart tog xxx vägen?
rikard skrev:
> Jag har dolt några inlägg i den här tråden, de
> kommer komma tillbaka, ev i lätt redigerad form,
> när vi moderatorer har språkat ihop oss lite.
> Undertiden kan ni diskutera vad det är ok att
> kalla andra individer för och inte.
>
> Eder Modererande Despot.

men gud vilken storm

om till äventyrs någon sådan individ skulle läsa detta och bli upprörd över att bli kallad för sin yrkestitel kan väl denna säga till eller skicka in en anmälan till JämO

suck alltså

Senast redigerad av en moderator:
Vart tog xxx vägen?
Oscar skrev:
> gnällis
> men jösses då
> men gud
> suck alltså

Behöver du lite kaffe eller?

Vart tog xxx vägen?
Nånstans går gränsen för vad man kallar folk och det där är inte ok, på samma sätt som att det inte är ok att slå nån på käften för att han slagit nån annan på käften.

Inläggen kommer inte tillbaka, om någon tycker det är fel så skicka ett pm till mig.

/sur-gubbe-moderators-hatt på för en gångs skull

Tillbaka
Topp