Vätternhets - Servern nere

Snygg fint att försöka få mig att skriva här i stället för att tvångsmässigt ladda om anmälningssidan. Den går jag inte på ...

:)

Samma sak här, jävla skit Nordea. Gått alla stegen skulle bara genomföra det sista OK, så blev man utslängd.

Gick dock in på vätternrundan och där stog att "Personen är redan anmäld", vad ska man tro.

Hoven

Anmäld, någon gång runt 4:20-4-28 bär det av. Funderar på att "punka" och missa starten, lite sugen på att hänga på sub 8:30 gänget som drar iväg 4:36.

”Order med orderid ###### har tagits bort på grund av inaktivitet. Försök att anmäla er på nytt.”

Vafan, det är ju på grund av inaktivitet som jag vill anmäla mig, ju. Puckoserver!

:)

Det blev något fel efter betalnigen. Kom aldrig tillbaka till vätterns hemsida, dock är pengarna dragna från kontot. Nu står det att man är under anmälan.

Ni som har kunnat gå hela vägen, vad står det om ni loggar in på anmälningssidan igen? Står det under anmälan eller att ni är anmälda?

Senast ändrad:
Jag får "presonen har en pågående, ej betald anmälan på anmälningsnummer...."

Så hur betalar man nu?

Snälla VR-arrangörer (om ni någonsin läser detta) skaffa ett fungerande bokningssystem!

Stämmer det att alla tider efter 01.30 är slut?!?
Jag och svärfar tänkte starta 4-5-tiden men efter 45 minuter (när jag väl lyckas få välja tid) fick jag bara välja före 01.30...

^refresh i browsern fungerade för mig efter jag fick fel vid betalningen - side var helt tom - men lyckades genomföra betalning och fick en bekräftelse via mail

Muntis skrev:
-------------------------------------------------------
> Det blev något fel efter betalnigen. Kom aldrig
> tillbaka till vätterns hemsida, dock är pengarna
> dragna från kontot. Nu står det att man är
> under anmälan.
>
> Ni som har kunnat gå hela vägen, vad står det
> om ni loggar in på anmälningssidan igen? Står
> det under anmälan eller att ni är anmälda?

Det står "Personen är redan anmäld" när jag försöker gå in.

Nu finns det inga tider efter 00:38...

Men lite mindre hetsigt än CV iaf, där tog ju platserna slut helt efter 26 minuter. :-)

Fick efter många omförsök och utkastningar ett mail med bekräftan! Blev utkastad från betalningen men pengarna drogs ändå och tydligen gick det vägen. Hoppas jag...

Jag fick något runtime error. Nu kommer jag inte in men nästan tre tusen fattigare på kontot. Hoppas att anmälan gått fram. Dock har jag inte fått något bekräftelsemail.

Det är ju faktiskt rätt svagt att de inte kan fixa till en anmälnings-setup som klarar det här, att det skulle bli en anstormning kunde de flesta räkna ut... :-/

fick en länk att betala men då jag loggar in så säger de att ordern togs bort p.g.a inaktivitet 1 minut efter att mejlet kommer in :-(

Har fått 2 mail om att "tack för din betalning" och "tack för din anmälan". Valde starttid mellan 04:20 - 04:28.

struligt och nervöst. Samtidigt fascinerande vilket drag ( hets) det har blivit kring VR, CV och LL mm..

Själv sitter jag med ett mail och två transaktioner från mitt konto. Hoppas man får valuta för pengarna när det blir dubbelt så dyrt att köra. ;)

Efter att ha försökt betala typ 20 ggr så lyckas jag få en bekräftelse att att betalningen gått igenom.

Vet fortfarande inte vilken tid det blev, kan man kolla det nånstans?

Visst kan man tycka att det är drag/hets men samtidigt med ett så underdimensionerat bookningsystem
så lämnar anmälningsförfarandet bara en sur eftersmak.

Så jag antar att budskapet till VR-arrangörerna inför framtida bokningar: Gör om gör rätt!

Gick helt problemfritt för mig. Anmälde två personer; inga väntetider, inget kaos, inget 503. Däremot var det rätt så taskigt med tider och det var mer eller mindre bara tider mellan 21 och 23 kvar. Startade 00.54 förra gången och sambon tyckte att nattcyklingen var den bästa biten så vi slog till på 22.10 i år för att få mer av den varan.

Tillbaka
Topp