Vätternrundan 2017 - Nästa steg...
Edarion sa:Är det bara snabba sub-åkare i gruppen?
Eller funkar åter upplägget jag pratat om?
Bör absolut finnas plats för båda grupperna, tycker jag.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Edarion sa:Är det bara snabba sub-åkare i gruppen?
Eller funkar åter upplägget jag pratat om?
Edarion sa:Jag är otroligt kluven. Är erbjuden en plats i lokal grupp och känner att jag lika gärna cyklat med dem om det ändå är Sub-grupper det fokuseras på i denna...
Samtidigt hade jag velat cykla med er med upplägget jag tidigare pratat om.
Jag fortsätter fundera!
kallebalik sa:Edarion sa:Jag är otroligt kluven. Är erbjuden en plats i lokal grupp och känner att jag lika gärna cyklat med dem om det ändå är Sub-grupper det fokuseras på i denna...
Samtidigt hade jag velat cykla med er med upplägget jag tidigare pratat om.
Jag fortsätter fundera!
Sitter i samma båt även jag....vore skoj med happy speciellt med denna starttid som faktiskt inte kan va så mkt bättre!
Hur många är vi uppe i nu? Om vi inte lyckas med 30 så går allt upp i rök vad jag förstår....
Drsnuggles sa:Kan man anmäla sig inne på Vätternrundan hemsidan?
Eller använder man koden först på anmälningsdagen?
Plattsten sa:Hej
Är intresserad av en sub 10 grupp eller 9.30 grupp. Finns det någon sådan man kan hänga på.
thomalin sa:Jag är intresserad av en grupp med ~15 pers i sub 9 -tempo där endast mekaniskt haveri eller egen önskan om att släppa gruppen gäller. Alltså inte att de starkaste i gruppen, kåta på att hålla snitthastighet (på fel ställe), hänger av hälften för att sen inse att gruppen blir för liten för att kunna nå målet.
Så... alltså hellre 9:30 med 15 i mål, än 5 i mål på 8:30.
Drsnuggles sa:Jag är öppen för 9:30 om det är en dealbreaker för att få med någon till.
Hoppas vi blir många.
Sprid gärna till vänner och bekanta. Och arbetskamrater.
Plattsten sa:Vilka regler är det som gäller. Vissa tröjor? Träningar jag bor i Linköping? Hur många stopp är planerade under turen? Hur många kommer det bli i en sub 10 grupp?
Drsnuggles sa:Utan att förivra mig tror jag efter att ha läst trådar om tidigare års sub grupper att en gemensam tröja underlättar.
Sen tycker jag vi ska försöka hitta någon geografiskt klok plats att köra ett längre motionslopp ihop på. Kanske en 15milare som man delar upp i 5 milare med stopp för energi och ihopsnack.
Sen en egen tråd eller strava/Funbeat grupp för träningsinspiration och pepp.
Men som sagt, ingen panik än.
Jeppe_E sa:julgus sa:bump, ny info ang start tid 06:24!
Nu blev det ju intressantare :)
SUB 8 någon?
Skicka PM till julgus. Bättre en fördelar ut koderna.Plattsten sa:Är intresserad vad är eran gruppkod.
Drsnuggles sa:Jeppe_E sa:julgus sa:bump, ny info ang start tid 06:24!
Nu blev det ju intressantare :)
SUB 8 någon?
Du var med förra året va? Kommer du vara med i år?
nadderf sa:Nja Jeppe, det är många fler än du som betalt :)
Tror det var 5-6 när jag kollade senaste som inte hade grön status.
Grymt du håller i sub 8:30 gruppen :)
Jeppe_E sa:nadderf sa:Nja Jeppe, det är många fler än du som betalt :)
Ok, skumt, jag ser bara mig i deltagarlistan.. Får uppdatera :)
julgus sa:edit: Jag ser dig i listan!
Låter som du har angivet fel kod. Du ska se samtliga som anmält sig.. typ 25,26 st nu...
Jeppe_E sa:nadderf sa:Nja Jeppe, det är många fler än du som betalt :)
Ok, skumt, jag ser bara mig i deltagarlistan.. Får uppdatera :)
garfunkel sa:Hur gick det med fika-rundan? Fick den plats eller det blev bara snabbcyklister? :)