Vätternrundan otränad
Mjo men det var inte eget val, han hade väl problem med fötterna har jag för mig.Inte den där på bilden; det var vanliga Birkenstocks.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mjo men det var inte eget val, han hade väl problem med fötterna har jag för mig.Inte den där på bilden; det var vanliga Birkenstocks.
Nu jag känner mig motiverad ?Även tanter med cykelkorg tar sig ju runt så det går säkert bra (inget ont om tanter?)om det är målet.
Ja, tyvärr. Men bara 100 km.Finns El-Vättern ännu eller någon fri klass?
På Vätternrundan 100km får man köra elcykel (laglig sådan) om man vill.Finns El-Vättern ännu eller någon fri klass?
Jag har cyklat Vättern otränad, det är inte så jä..a kul?. Tog 18 timmar?
Det är väl en erfarenhet men jag var helt färdig efteråt.Enbart drygt 10 timmar över ditt pb? ? Jag har också softat runt Vättern en gång för 17 år sedan men det är inte så dumt att stanna på varje station och ta det lugnt, rätt kul det också.
Så cyklar jag nästan alltid, man vill ju gärna komma hem piggare än nar man gav sig av :)Enbart drygt 10 timmar över ditt pb? ? Jag har också softat runt Vättern en gång för 17 år sedan men det är inte så dumt att stanna på varje station och ta det lugnt, rätt kul det också.
Efter 10 mil, aj aj.En arbetskompis tränade 10 mil före VR och fick stora problem med knäna efter det.
Nja, lite illa syftat, naturligtvis efter VR.Efter 10 mil, aj aj.