Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den (eller en) vita Questen pendlar till RUAG i Kallebäcken så den verkar gå att köra uppför också.geologen sa:Jag har sett både en vit Quest och en gul Cabbike pendla genom stan här på Hisingen. Kanske nån som hänger på happy?
Köp den bästa du hittar, få hem den och rita av. Sedan utnyttja ångerrätten och lämna tillbaka. Sedan bygger du en likadan!! :)EST sa:Mmmm asså jag funderade mest om skulle bygga en isåfall därav att jag vill hitta ritningar? Men det är bara en fundering.
geologen sa:Jag hade nog börjat meden enkel trehjuling och fäst ståltrådar runt den. Böjt dem tills de har en passande form som innesluter det önskade med en mjuk form, och sen täckt över med en tålig plastduk. Ger säkert 80-90 procent av prestandan hos en Quest, men för en bråkdel av priset, och kanske en aning lättare också.
Konkret sa:Känner en som käkar KOMs med sin velobil.
42Hz sa:Konkret sa:Känner en som käkar KOMs med sin velobil.
Måste kännas som att fuska i patiens?
Liggcykel är....Jeppe_E sa:42Hz sa:Konkret sa:Känner en som käkar KOMs med sin velobil.
Måste kännas som att fuska i patiens?
Fast är det fusk?
Jag är sjukt sugen på en trike
http://www.icetrikes.co/sprint-x.html
Går nog att trampa fram med respektabel hastighet :)
Snuten menade nog att det bara är ok om elmotorn driver upp till 25km/h. En del av poängen med en sån där är väl att kunna ta sig fram mycket snabbare än då.EST sa:Nice den gula i stan har el motor tror jag . Snackade med han när han kollade in min Vespa å vice versa så man får nog ha det :)
...
Hasse#7 sa:Det finns en modell som heter Milan eller nåt, enbart pedaldrift och jag tror jag sett youtubeklipp över 100 km/h.
Jeppe_E sa:Hasse#7 sa:Det finns en modell som heter Milan eller nåt, enbart pedaldrift och jag tror jag sett youtubeklipp över 100 km/h.
Japp, dock krävs det förstås en nedförsbacke. Om man nu inte har 200 i kadens ;)
Hasse#7 sa:Jeppe_E sa:Hasse#7 sa:Det finns en modell som heter Milan eller nåt, enbart pedaldrift och jag tror jag sett youtubeklipp över 100 km/h.
Japp, dock krävs det förstås en nedförsbacke. Om man nu inte har 200 i kadens ;)
Den här är ganska illustrativ utan nedförsbacke. Inte hundra knyck men ändå sjukt fort. Lite Watt också.
:-o
Snuten sa:Vidare tycker jag det verkar som att elhybridcykeltekniken skulle gå utmärkt att kombinera för ökad läsförmåga, klättringskapacitet och igångsättningshjälp. Tyvärr sätter väl lagen hinder för att kunna köra riktigt fort med elhjälp, men det kanske är bäst så iofs?