Vem fan har puttat bort landningen?

Eric W

Aktiv medlem
Hahaha, underbar bild! :D
Vad gör han liksom?

pbpic884981.jpg

Ultraviolence skrev:
-------------------------------------------------------
> examensbild i kulturamas photoshopkurs?

Håller med ... photoshop tycker jag det verkar som, några små tecken, rolig bild ändå!

Eric W skrev:
> Vad gör han liksom?

Droppar, fast bara framhjulet... :D

Haha, roligt, men PSarbete tycker jag det ser ut som...

Tycker man ser ett "Forcefield" under framhjulet, som säket tog ett tag att skapa med allt gräs och skit i bakgrunden, men gränsen mellan riktigt och fejk syns. Lite hårdare komprimering kanske hade fått det att spädas ut. :)

men vaddå, sitta och pilla med photoshop för att få till en sån där icke-spektakulär bild? är ju inte ens en garanterad ful-crash, han kanske hann rycka i styret och stod kvar på pedalerna.

Nä så här var det egentligen utan PS, han trilla rätt ner i en stor pöl med brinnande olja.. :-)

ojojoj.JPG ht=418

Äh, du har ju ingen koll, han håller juh egentligen på att droppa rätt ner bland sylvassa taggar av rostfritt stål.

pbpic884981.jpg ht=379

Åh, den där känslan när man vet att det går åt helvete, man ryckte fel i styret vid fel tillfälle. Allt man gör är att hålla andan, håla i styret och väntar på smällen, fejs först. Ajaj. Been there, done that...

1, 2, 3: Samma mönster på tre ställen, precis där "bryggan" borde ha varit?
4: Båda plankorna har gått av och förskjutits i ett suddigt inferno?

Angående ovanstående: Slå in öppna dörrar eller vad? Ville bara gnälla över det slaffsiga jobbet ;)

öööööööööh hallå? ingen som har märkt att gaffeln är komprimerad som bara fan? ni som skulle vara mina vänner "grinar som fan och drar på mig en peru mössa med öronlappar"

svampbob skrev:
> öööööööööh hallå? ingen som har märkt
> att gaffeln är komprimerad som bara fan? ni som
> skulle vara mina vänner "grinar som fan och drar
> på mig en peru mössa med öronlappar"

vadå, jag kan ingenting om cyklar, vi pratade ju om photoshop? :D ;)

ja, men klart att dte är ps om gaffeln är komprimerad till typ 75% av slaglängden och den den flyger fritt i luften...

HAAHHAHA snygg den där med statyn:D

svampbob skrev:
> ja, men klart att dte är ps om gaffeln är
> komprimerad till typ 75% av slaglängden och den
> den flyger fritt i luften...

Vadådå, han är ju helt sämst på att cykla, då kanske han har en helt sämst gaffel också? Eller?

Henrik VXT skrev:
> svampbob skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > ja, men klart att dte är ps om gaffeln är
> > komprimerad till typ 75% av slaglängden och
> den
> > den flyger fritt i luften...
>
>
> Vadådå, han är ju helt sämst på att cykla,
> då kanske han har en helt sämst gaffel också?
> Eller?

ähh vad fan. alla ser ju att det där är ett 360 thailwhip dropp..därför han är så framotlutad, för att ska få den så där sexigt inverterad...och tack vare hans extremt snabba rotaiton så har centrifugalkraften blivit omvänd och trycker ihop gaffeln. och den sega slutartiden på kameran har gjort att det ser ut som han "droppar" rakt fram..detta räknade jag ut genom att dela x kurvan med y i kvadrat x 3x + kvadratroten ur e=mc2/2

Senast redigerad av en moderator:
svampbob: Jag tror inte på det. Centrifugalkraft finns det inget som heter så med andra ord är det du tror han gör omöjligt. (:

Pelle Hå skrev:
> Är det dött på jobbet idag Harri? =)

Hur kan du få för dig något sånt?! ;)

Fan Harri, du får ju inte spegelvända vår vackra cykelstaty. Fick ju titta till extra noga. Men det är ett snyggt dropp han gör när han smiter från ASEA-strömmen.

cerro skrev:
> svampbob: Jag tror inte på det. Centrifugalkraft
> finns det inget som heter så med andra ord är
> det du tror han gör omöjligt. (:

nog fan finns det sånt?:O när man snurrar saker så vill allt flyga åt helvette.....det är cden mest specifika definetionen av centrifugalkraft.

pbpic935123kopiera.jpg ht=373

esstuom..var det ingen som såg adidas slope? denna snubbe rippade ju totalt sönder med sin häst...här sin feeta 360 sucide utfölr yetin...synd att han blev disskad på grund utav att han var för söt....jävla psare som håller på och lägger in han i massa skit bilder. där har ni orgnialet..kanske ska påpeka att han kör för ironhorse

Senast redigerad av en moderator:
Nej, det är för att massa har tröghet, Newtons första lag du vet... För att ändra ett föremåls hastighet (dvs. både "fart"=storlek och riktning) så behövs en kraft.

Tillbaka
Topp