Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Freddie svetsar inte titan själv men har bra kontakter i utlandet.Kanske kan vara värt att kolla med: https://www.freddiesandstrom.com/
Instagram: https://www.instagram.com/sandstrom_cyklar/
Så här ser en av sprickorna ut... kommer aldrig plåga den ramen men skulle vilja att lite söndagskörning på nån grusväg inte förvärrar situationen. Vore lite kul då det verkar vara en ganska unik ram från typ 92.
Det är ju också en gammal lagning som gått sönder. Vet inte hur det påverkar möjligheterna att få till en ny lagning bra. Men det är kanske viktigt.Så här ser en av sprickorna ut... kommer aldrig plåga den ramen men skulle vilja att lite söndagskörning på nån grusväg inte förvärrar situationen. Vore lite kul då det verkar vara en ganska unik ram från typ 92.
Finns en spricka till på ramen och sen har jag en annan titanram också med en spricka vid sadelröret...
Nej, det är en Wheeler men byggd av Moots grundare Kent Eriksen. En sån här:TiArrow
Tänkte snarare att dem kunde hjälpa med reparationenNej, det är en Wheeler men byggd av Moots grundare Kent Eriksen. En sån här:Visa bilaga 658256
Sprickan är från en krash...Skum spricka. Den kan möjligen startat i HAZ (svetsen) men jag tycker att den växer i helt fel riktning, inte utefter svetsen och inte tvärs vad jag tror är de stora krafterna.
Sprickan ser ut att vuxit vid svetstån och tvärs en antagen huvudspänningsriktning som kommer från trampandet (det finns filmer på youtube som visar tydligt hur vevpartiet flexar i sidled vid varje tramptag):Skum spricka. Den kan möjligen startat i HAZ (svetsen) men jag tycker att den växer i helt fel riktning, inte utefter svetsen och inte tvärs vad jag tror är de stora krafterna.
En mindre spricka har antagligen funnits där ett tag men den drog säkert iväg vid kraschen. Den mörka smutsen i sprickan tycker jag ser ut att tyda på det.Sprickan är från en krash...