Vi fortsätter med åldern...

Femtiosex

Tungt

För att dämpa åldersnojan krävs tyngre o tyngre grejor
Får snart en Turner 5Spot, silver, Xl, lång som en limousin, blir intressant....

Skillnaden på man o boy är priset på deras hoj

Jag är 35 men enligt sambon är jag väl 14 ungefär, konstigt att vi allihopa ser ut/känner oss som yngre än vad vi är.

Det kanske är dags att ändra normen för hur gamla vi verkar vara. Alla kan ju inte se yngre ut än vad vi egentligen är.

Edit: Nu har sambon läst det här och hon tycker att jag verkar vara 15 iallafall, hurra.

Senast redigerad av en moderator:
21 är man i några månader till åtminstone. Känns bra att vara bland de yngre, då behöver man inte vara så jävla ansvarsfull hela tiden ;p

- JF

Jag dricker inte äcklig folköl från Ica ;) men får (oftast) visa leg på systemet än så länge- som tur är..

JohnFilip: bra sagt!

Jag e oxå 21.

/Danne

Ok.. Jag får väl ställa upp för att sänka medelåldern här då, gubbar!! :-0 (< en sorts modern symbol kan man säga.. hehe!) Jag är 21.

Yngst Hittills Putte (14)
Äldst Hittills C-Dale (56)

Ålderskillnad 42 år!
Snacka om stort ålderspann på Happy...
Om man tar medel av de två blir det: 35 år
Troligen ligger den egentliga medelåldern lägre med alla 20 åringar här och folk under 35 över huvudtaget.

luttan Skrev:
-------------------------------------------------------
> Då höjer vi, är av den goda årgången -64

Det var en verkligen god årgang för champagne. Flera 90+ poangare. Trots detta fick jag ingen Cristal Rosé -64 när jag fyllde 40 tidigare i år. Mixade istället ett jävligt gott glas O'Boy för att trösta mig själv.

Min egen ålder har jag ingen vidare värst koll på. Men bilrackarn fyllde 41 år förra veckan i alla fall. ;)

31 men får fortfarande visa leg på systemet, trots att jag odlat ut ett saftigt skägg för att se mer seriös ut. Mustasch och polisonger funkar ej.

41 år enligt legimitationen men den mentala åldern enligt mig ligger på 25, men betydligt lägre enligt vissa i omgivningen, men det bjuder jag på ;-)

Det fina med den situationen är att man samlat på sig en enorm livserfarenhet, som man har nytta av i alla lägen.

Bosse

25 år. Får fortfarande visa leg när jag köper snus på pressbyrån, endast på pressbyrån. Behöver däremot oftast inte visa leg på systemet.

29. Ingen åldersångest än... men det kanske dyker upp strax före 30 :-|

En polare sa den klassiska kommentaren "Do you wanna se my leg" när vi var i USA och skulle hyra bil i höstas :-D Tanten bakom disken på biluthyrningen såg lite förvånad ut!
/magnus

Tillbaka
Topp