Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte riktigt hur du menar men det går att läsa det där som ett utmålande av alla som ifrågasätter nyheter som tråkiga bakåtsträvare. Om så är fallet tycker jag inte den inställningen är så mkt bättre än de som på allvar tycker allt var bättre förr.Positiva människor ser framåt och ser möjligheter och lösningar. Lösnings orienterade.
Negativa människor tittar bakåt, det var bättre förr, ser hinder och problem.
Kul tråd, får en att tänka…..
På elforumet verkar det startas en trimtråd ungefär varannan vecka om man tittar de senaste 1-2 månaderna, så nog lever och frodas de kriminella i elcykelträsket.de där trimmade exemplaren har jag inte sett till på ett tag.
Revirtänk. Kommer något annat som också har ramar och inkräktar.Jag ställer mig mest frågande till om det är ett stort problem med elcyklar i sitt ide? Men jag förstår om björnarna tycker det är obekvämt.
Beror på vad du menar med trimmade. Det är mer regel än undantag att såna där som går i 45 körs på cykel- och GC-banor snarare än i vägbanan, trots att det är förbjudet. Håller de rimlig hastighet har jag inget emot det dock. Det verkar om något som att elcyklister som inte behöver trampa håller bättre koll än de som behöver, då de sistnämnda ofta verkar helt inställda på att hålla maxhastighet oavsett omständigheterna.de där trimmade exemplaren har jag inte sett till på ett tag.
Du menar intresset elcykel?Kul att el får fler och fler in i intresset cykel.
Du har inte fattat att du också ska utnyttja elen genom att ligga på rulle. ?Jag är positivt inställd numera (tror jag) men upplever det som "spännande" när det är personer med en (sannolikt) i det närmaste total cykelovana som bränner runt på elcyklar i högsta hastighet, sist men inte minst så här under vintern. Får intrycket av att de ganska ofta missar i uppmärksamhet. Sedan är det så sjukt tröttsamt att ofta bli omkörd av en elcykel uppför bara för att behöva köra om dem nerför, alltid samma grej på broarna men det är ett separat ämne. ;-)
Du har inte fattat att du också ska utnyttja elen genom att ligga på rulle. ?
Elcyklister som sitter käppraka i ryggen i motvinden kan ge väldigt bra rulle :)Inte ligger man på rulle bakom en person som uppvisar total brist på cykelvana. Om man inte söker mer spänning i tillvaron än vad som är hälsosamt förstås.
Vardags-derny ftw!Elcyklister som sitter käppraka i ryggen i motvinden kan ge väldigt bra rulle :)
Aha, det beror på feghet! Det är klart, 25 km/h uppför kan förstås upplevas som skrämmande. ?Inte ligger man på rulle bakom en person som uppvisar total brist på cykelvana. Om man inte söker mer spänning i tillvaron än vad som är hälsosamt förstås.
Aha, det beror på feghet! Det är klart, 25 km/h uppför kan förstås upplevas som skrämmande. ?
Ibland ligger jag bakom upphunnen cyklist i uppförsbacke, åtminstone om det går i närmare 20 än 15. Samtidigt inbillar jag mig att vissa tänker "Men kör om då, elcykeljävel."Absolut. Men hellre feg och hel.
25 uppför är väl inte så farligt, hur ser det ut på nedsidan med samma vehikel?
Eller när någon skriver om er på ett internetforum? ?Nä, vi elcyklister blir bara kränkta då trimmade elsparkar kör om.
Bara av de som inte vet hur man beter sig bland människor överlag.Eller när någon skriver om er på ett internetforum? ?
6 år sen, nästan på dagen. I tiden? Mja, då var han ju före sin tid!Lite otrevligt språk av trådstartaren kan jag tycka!
ligger väl i tiden..
Är väl snarare standard på happy när något med el och cykel befinner sig närmare än fem meter.6 år sen, nästan på dagen. I tiden? Mja, då var han ju före sin tid!
Jag utgår från att du med detta inlägg vill belysa nackdelarna med elbilar t.ex. i form av avsaknad av avgasrör vilket kommer att vara ett stort problem för vissa personer.
Det var väl egentligen underförstått.Jag utgår från att du med detta inlägg vill belysa nackdelarna med elbilar t.ex. i form av avsaknad av avgasrör vilket kommer att vara ett stort problem för vissa personer.
Förstår inte vad du menar. Jag vill ha fler elbilder, tack.En bil säger mer än tusen ord
Äntligen nån som förstår. Tack!
Förstår inte vad du menar. Jag vill ha fler elbilder, tack.
Skjuta legobilar..är det lite som att skjuta lerduvor?Elbilder, elbilar ...
När jag var ung måste jag skjuta mina legobilar själva och säga "brum, brum". Ser vad har hänt med nya generationen:
Visa bilaga 527972
oelcyklar = ovanligt enkla lådcyklar?#Vi som gillar idén med oelcyklar.