(Video) Krascher från Sydamerika

Tomcat1

Aktiv medlem
Förtjänar lite tittningar så som de slår sig!

På något sätt har man felöversatt FS ifrån Full Susp till Fork Susp. Alltså jag sätter 20cm slag gaffel(Ex. Boxxer) på min Hardtail och sedan kör jag!

Inte undra på att vissa av dom kraschar när dom har så jäkla mycket skydd på sig att dom knappt kan röra sig.

Kamikaze carnage!
Helt sjukt fan, vet inte vad man ska säga, tycker mest synd om dom. Undra hur många som gjort track walk...

Usch, den där rampen, hur fan tänkte dem? Springorna mellan plankorna, ponera att någon och glider ner, vilket många gjorde, ett finger eller en hel hand kan du bli av med, den åker ner i glipan, bye bye hand eller finger.

Men, det går väl att putsa bort.

Stervelo sa:
Usch, den där rampen, hur fan tänkte dem? Springorna mellan plankorna, ponera att någon och glider ner, vilket många gjorde, ett finger eller en hel hand kan du bli av med, den åker ner i glipan, bye bye hand eller finger.

Det blir dom väl bara starkare utav?

Jimel sa:
Stervelo sa:

Det blir dom väl bara starkare utav?
Nej, de måste dö för att deras mamma ska bli starkare.

Ett saknat finger eller hand är bara meningslöt på vägen dit, på vägen dit så ska man ha så kul som möjligt, det är svårt med trasiga kroppsdelar.

Tillbaka
Topp