Kung Stalle
Aktiv medlem
Vilka länkagegafflar finns i produktion nu?
Trust har ju lagt ner. Har för mig att det finns nån tysk
Annars… vilka finns?
Stalle
Annars… vilka finns?
Stalle
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
o nej! Bara en smula nyfiken!Är min herre möjligen en gaffel kort?
Mycket bra med egen personal. Ni sköter er!Personalen har googlat lite och hittat Motion E18. Dock oklart om/var man kan köpa den.
![]()
E18: Suspension Fork for Mountain Biking.- Motion Engineering
Elevate your all-mountain ride with E18 Anti-Dive Suspension – unparalleled stability, effortless control. Say goodbye to traditional fork compression and welcome a new era of performance.motion-engineering.fr
Visa bilaga 688104
Mycket bra med egen personal. Ni sköter er!
Ja den den där är bra tuff tycker jag. Prislappen inte lika tuff dock
Stalle
Visst är det så. Men det är fortfarande mycket pengar. ?Jag vet inte vad du menar med din kommentar om prislappen, men tycker att 1250 euro är otroligt billigt för en nicheprodukt. Och reviews är alla mycket positiva.
Visst är det så. Men det är fortfarande mycket pengar. ?
![]()
velovert - Motion : nouvelle intrigue pour le Cross-country
Evidemment, il ne fallait pas attendre une fourche comme les autres, de la part de la marque qui a produit la fameuse E18 en 2015. Découverte de cette nouvelle curiosité, encore à l'état de prototype.www.velovert.com
From what I understand reading between the lines is that they did not succeed as a fork manufacturer but are now working for others as engineering consultants and keep on developing demo products to demonstrate their technologies and abilities. They are no longer manufacturing or selling the E18 and the new XC version is a concept product they hope to sell the idea of to a player in the industry.