JohanAxelsson
Ny medlem
Vilken Årsmodell Crescent Världsmästarcykeln
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inget svårt att sätta på ett större bakdrev.kais01 sa:håller med beagle i tidsanalysen. i familjen finns en rätt liknande crescent efter svärfar som står på landet.
den är fin att titta på, men rullar fantastiskt stötigt. min inte heller moderna pinarello racer från 90talet är ett under av komfort jämfört med denna oranga best.
man har valt för hög utväxling på denna treväxlade modell vilket gör att det blir ett intressant kadenshål från säg 27 upp 35 kmh där trean börjar sas fungera.
en tur då och då är ändå en nostalgisk glädje.
Och inget svårt att ha lagom lång sadelstolpe så det flacka sadelröret faktiskt kan jobba som tänkt.Miss Lycka 2.0 sa:Inget svårt att sätta på ett större bakdrev.kais01 sa:håller med beagle i tidsanalysen. i familjen finns en rätt liknande crescent efter svärfar som står på landet.
den är fin att titta på, men rullar fantastiskt stötigt. min inte heller moderna pinarello racer från 90talet är ett under av komfort jämfört med denna oranga best.
man har valt för hög utväxling på denna treväxlade modell vilket gör att det blir ett intressant kadenshål från säg 27 upp 35 kmh där trean börjar sas fungera.
en tur då och då är ändå en nostalgisk glädje.
kais01 sa:det är inte svårt byta varken bakdrev eller styrstam, men det är intressant att cykeln såldes på det här viset.
ingen av åtgärderna lär förta en primitiv känsla av att varje sandkorn slår hårt upp genom både styre och sadel.
det kan som antytts vara geometrin som spökar, men jag gissar mer på primitivt rörmokeri i bygge av ram och gaffel.
Hej! Liten trådkapning. Jag har en 304 fashion line med ramnummer WAKA806165. Lyckas inte hitta ålder på den, kan gissa 1980 och att resten av numret är ID? Är jag rätt på det? Mvh MyUtan ramnummer kommer jag inte närmre än att din cykel är från 1969- 1973.
MED ramnummer är det nån som sätter den på studs.