Är 18 jordsnurr och bor utanför tullarna i Stockholm, tog körkortet samma dag som jag blev myndig och köpte min första bil 2 dagar efter det, Volvo 745 GLE!
Den lastar allt och lite till, när du fyllt bilen med cyklar inuti kan du lätt fortsätta på taket och dragkroken. Bakhjulsdriften ger dig en rolig men framförallt spännande körupplevelse!
Vill väl inte påstå att mina 131 kusar kastar iväg mig i en rasande fart men ändå klart godkänt för litern per mil.
Sitter som en kung bakom ratten i mina skinnsäten med takluckan över huvudet.
Skulle jag sen fälla upp extrasätet som kombidelen gömmer så kan jag rulla runt mig själv och sex pers till.
Går den sönder så klarar jag mig hela vägen med mitt multiverktyg samt en skiftnyckel. Skulle den gå sönder så brutalt så jag mot förmodan inte kan laga den själv så köper jag bara en ny, för min del är det billigare att köpa ny bil än för pappa att betala självrisken när han skickar sin V70 till verkstan.
För detta vrålåk betalade jag 1,5k
Ryktas om att en riktig cyklist har en dyrare cykel än bil, jag betalade inte mindre än tolv gånger så mycket för min cykel.
Tyvärr så har även denna pärla sina nackdelar, det nära på brister i mig när jag ibland får höra att jag kör runt i en sossecontainer...