Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Murdock sa:Ingen som nämnt bananer ännu? Min favvo.
Murdock sa:Ingen som nämnt bananer ännu? Min favvo.
Med tillbehör.stenmark sa:Mazariner
Rattnalle sa:Med tillbehör.stenmark sa:Mazariner
Spacekitty sa:Murdock sa:Ingen som nämnt bananer ännu? Min favvo.
Bananer kan man ha med sig för att det är gott, men mycket energi är det inte i den stora förpackningen.
SLI sa:Om man ska cykla långt, och man vill ha nåt mer än bara sportdryck så passar bananer bra för min mage. Ovan nämnda bakverk pajar magen direkt.
Energin kommer ändå från sportdrycken.
Spacekitty sa:SLI sa:Om man ska cykla långt, och man vill ha nåt mer än bara sportdryck så passar bananer bra för min mage. Ovan nämnda bakverk pajar magen direkt.
Energin kommer ändå från sportdrycken.
Hur långt är långt, för dig? Har du fickorna fulla med pulver för att blanda mer sportdryck?
Typ. Eller kanske oftare andra bakverk, cola, trocadero, etc. Kallskuret och ostbricka med öl har också förekommit.Oskar sa:Rattnalle sa:Med tillbehör.stenmark sa:Mazariner
Kaffe och virkad duk?
Valde faktiskt medvetet att ställa frågan brett för att fånga många aspekter. Kan konstatera att det blivit bra och intressant, fortsätt gärna så :)ooms sa:Intressant hur olika folk tolkar ordet "cykeltur" som TS frågar om. För mig är det nåt helt annat än "hårt träningspass" och "lopp".
ooms sa:Intressant hur olika folk tolkar ordet "cykeltur" som TS frågar om. För mig är det nåt helt annat än "hårt träningspass" och "lopp".
Rico sa:Jag tycker Nötcreme är väldigt gott och rätt smidigt att ha med istället för sliskiga gels - det kanske krävs ett par stycken per gång då de är rätt små. Kostar typ en femma styck och tar inte jättestor plats. Dock blir de rätt kladdiga när den tomma förpackningen ska ner i fickan igen, men det är smällar man får ta.
SLI sa:Rico sa:Jag tycker Nötcreme är väldigt gott och rätt smidigt att ha med istället för sliskiga gels - det kanske krävs ett par stycken per gång då de är rätt små. Kostar typ en femma styck och tar inte jättestor plats. Dock blir de rätt kladdiga när den tomma förpackningen ska ner i fickan igen, men det är smällar man får ta.
Man suger inte i sig en gel för att det är gott, utan för att få snabb energi. Det får man inte av nötcreme.
På en cykeltur har man givetvis fikakorg. Det finns inget som säger att det är ett träningspass bara för att man tar en lång cykeltur.SLI sa:ooms sa:Intressant hur olika folk tolkar ordet "cykeltur" som TS frågar om. För mig är det nåt helt annat än "hårt träningspass" och "lopp".
"Energi vid längre (eller kortare) cykeltur"... det tolkar jag som ett träningspass. Jag tror inte det är fikakorg som avses.
Rico sa:Jag tycker Nötcreme är väldigt gott och rätt smidigt att ha med istället för sliskiga gels - det kanske krävs ett par stycken per gång då de är rätt små. Kostar typ en femma styck och tar inte jättestor plats.