vilket frekvent cykelforum

En del inlägg bryr sig ingen om, och då hamnar de obesvarat långt ner.
Jag tror det är prestigelösheten som gör att här fortfarande sker saker.

Senast ändrad:
Upplever att [OT]-delen ökat, kanske ffa bland mer långtidsanvändare? Så är det för egen del iaf, jag är fullärd inom cykling så jag använder det mest för nybörjarfrågor om pizza samt småslött trollande.

Tidigare fanns det någon oskriven regel om max (tre?) antal trådar på förstasidan, blev det fler slogs dom ihop med en stor OT-tråd. Kanske dags att införa det igen.

Tidigare fanns det någon oskriven regel om max (tre?) antal trådar på förstasidan, blev det fler slogs dom ihop med en stor OT-tråd. Kanske dags att införa det igen.

Kan vi inte göra tvärtom istället? Slå ihop alla cykeltrådar och satsa helhjärtat på OT. Jag är rätt less på cykelsnack men inte er.

Senast ändrad:
Nu när jag har funderat en stund. Jag är faktiskt trött på cyklar och att cykla. Det har bara blivit nya leksaker till min andra hobby senaste året.

Att det är många OT kanske har att göra med att, så bra och pedagogiska svar givits förut, att den vakne besökaren inte behöver starta nya icke-OT-frågor. ...Nä, jag trodde väl inte det.

Senast ändrad:
Tre streck klicka i vänstra hörnet upptill väljer inlägg som jag deltagit i visserligen hinner det bli i bland sidor men är komplement till aviseringar.

Tillbaka
Topp