Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte vara det här, för den här tråden ligger rätt långt upp nu.Ingen aning om vilket. Kan vi få några alternativ?
Om det bara fanns kategorier...?Jeesus vilket frekvent forum, man gör ett inlägg sen får man leta långt, långt ner...
vart inlägget är.
Det var bara det jag skulle säga?
Borde ha [OT] i rubriken.Jeesus vilket frekvent forum, man gör ett inlägg sen får man leta långt, långt ner...
vart inlägget är.
Vassego https://happyride.se/forum/search/1523319/?t=thread&c[content]=thread&c[users]=plumse&o=dateJag vill ha en kategori där alla mina inlägg alltid ligger överst.
Det är ju bara ett inlägg som är överst där. Sluta kränk mig!
NopeSkapa en tråd som heter ”alla mina inlägg”, posta inget mer på forumet och använd @perzzons knep. Problemet löst!
Nähä, vilken del av kraven är det som inte uppfylls med den lösningen? Att det inte är den lösning du önskar är en annan sak.
Jag skulle kunna förklara men vill inte.Nähä, vilken del av kraven är det som inte uppfylls med den lösningen? Att det inte är den lösning du önskar är en annan sak.
Upplever att [OT]-delen ökat, kanske ffa bland mer långtidsanvändare? Så är det för egen del iaf, jag är fullärd inom cykling så jag använder det mest för nybörjarfrågor om pizza samt småslött trollande.
Tidigare fanns det någon oskriven regel om max (tre?) antal trådar på förstasidan, blev det fler slogs dom ihop med en stor OT-tråd. Kanske dags att införa det igen.
Har du andra hobbysar?! Trodde jag inte om dig, att du är hobbyhoppare.Nu när jag har funderat en stund. Jag är faktiskt trött på cyklar och att cykla. Det har bara blivit nya leksaker till min andra hobby senaste året.
Att det är många OT kanske har att göra med att, så bra och pedagogiska svar givits förut, att den vakne besökaren inte behöver starta nya icke-OT-frågor. ...Nä, jag trodde väl inte det.
Tror att svaren ligger i OT trådarna. Särskilt den om gin! Gin är gott.Jeesus vilket frekvent forum, man gör ett inlägg sen får man leta långt, långt ner...
vart inlägget är.
TS klarade nästan det.Skapa en tråd som heter ”alla mina inlägg”, posta inget mer på forumet och använd @perzzons knep. Problemet löst!
+1Tror att svaren ligger i OT trådarna. Särskilt den om gin! Gin är gott.
Var det en fråga?Det var bara det jag skulle säga?
A)Ingen aning om vilket. Kan vi få några alternativ?
Gin smakar som flygfotogen luktar.Tror att svaren ligger i OT trådarna. Särskilt den om gin! Gin är gott.
Och det luktar gott.Gin smakar som flygfotogen luktar.
Vet du hur flygfotogen smakar?Gin smakar som flygfotogen luktar.
Tyvärr ja.Vet du hur flygfotogen smakar?
Som gin!?!?Tyvärr ja.
Nä, faktist värre. Liknelsen är snarare att smaken på gin påminner om lukten (av dåligt förbrännt) fotogen. Smakar (i min mun) som det luktar när ett flygplan står och idlar.Som gin!?!?
Bra idé, jag föreslår röd vermouth och campariGin är ju inge vidare, måste ju späs med nått gott!![]()
Helst till homeopatiska nivåer?!Gin är ju inge vidare, måste ju späs med nått gott!![]()
Yepp. Rent är det rävgift. #åsiktGin är ju inge vidare, måste ju späs med nått gott!![]()
42Hz?Vilken frekvens?
Alltid: 105,6. Din kajplats i eternVilken frekvens?