Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är vi alla.. =)Jag är lite sugen på effektmätare.
Vad jag ska med dom till vet jag inte riktigt mer än att det är kul att ha
Någon som har 4iiii vevarmen som sitter på vänstersidan ?
Funkar dom bra och levererar rätt siffror?
Jajjemen. Haft alla möjliga sorters mätare och märker nog egentligen ingen skillnad. Inbillade dock mig att nån av alla sorters "vevarmsmätare" hade lite mer delay innan siffrorna dök upp på garminskärmen, men jag kanske inbillade mig.Någon som har 4iiii vevarmen som sitter på vänstersidan ?
tänk bara om du skaffar på en cykel så kommer du vilja ha på alla................................. Jag har på 3st nu trots att jag villhövde i början, haha!Jag är lite sugen på effektmätare.
Vad jag ska med dom till vet jag inte riktigt mer än att det är kul att ha
Någon som har 4iiii vevarmen som sitter på vänstersidan ?
Det är ett ypperligt argument för att köpa effektpedaler som en enkelt kan byta mellan sina cyklar!tänk bara om du skaffar på en cykel så kommer du vilja ha på alla................................. Jag har på 3st nu trots att jag villhövde i början, haha!
Det är därför jag bara har en värd namnet och en White Ax..tänk bara om du skaffar på en cykel så kommer du vilja ha på alla................................. Jag har på 3st nu trots att jag villhövde i början, haha!