Vilsen i Hellas!

Atlas Berben

Ny medlem
Vilsen i Hellas!
Tackar för det trevliga sällskapet den sista biten till Hellas stugan! Perfekt med en vägguide när vatten och orken började tryta.

Robban

P.s Hoppas att sadeln höll ihop den sista biten hem!

Vilsen i Hellas!
Tack själv för sällskapet!
Jorå, sadeln höll! Har redan börjat planera inför nästa inköp. Lutar mot en klassisk Selle "Flite"sadel. Ditt ex kändes ruskigt skön.

Ingen som har en svart el blå "Flite" skrotandes där hemma.
Är även í behov av en sadelstolpe, modell lätt och lång. 27,2 mm el 30,8mm.

Tack ävem Simon å Co för en trevlig stund.

/F

Vilsen i Hellas!
Var det er vi mötte vid Hellasstugans toaletter idag?

Jag skulle ha tagit det lugnt idag pga. dåligt knä men så blev det inte. Det blev istället en tur till Hellas med en polare. Ja, det stod en khaki-grön dirtram och en svart dirtram där vid hellasgårdens dasshus. Jag mekade lite med växlarna medan polarn var på dass.

Men det kanske inte var er vi såg? =)

Vilsen i Hellas!
Tack själv Franz, alltid lika kul att träffa Happy folk i skogen o utam din hjälp hade vi nog kört till Tattby igen som jag o Borton gjorde första gång vi var ute på Hellas ;)

Cal: jag tror inte det var vi, vi hade två konor, en giant o en enduro. Tre killar o en tjej (jag) var det vi?

/Simon full av skrapsår, dags att skaffa skydd?

Vilsen i Hellas!
Alla andra får ha kul i Hellas utom jag... Det är bara flyttkartonger som ska packas upp hela tiden. Men jag kom i alla fall lite närmare idag, jag straffade mig genom att åtminstone ta en tripp upp/ner för Hammarbybacken.
Fan vad jag längtar efter en ToR Masterna-Solsidan!

Vilsen i Hellas!
Då var det inte er vi såg Simon. Kanske såg vi er när vi var ute och körde dock, men vi hade förmodligen fullt upp med att bemästra stöket varvid vi inte noterade er direkt. ;-)

Sist jag var i Hellas med jomper parkade vi bilarna på söder och rullade därifrån. Den här gången blev det dock en heltur från Bromma till Hellasgården via vasastan. Det var ju en helt annan grej att cykla hela vägen och sen ge järnet i hellasstöket. Hur kul som helst men lite jobbigt sista kilometrarna på hemvägen. Stack vid 1200 snåret och var hemma igen vid 1800 tiden.

Markus F:

Hojta till när flyttkartongerna är uppackade så vi kan slänga ihop en Happy-in-Hellas tur. ToR Masterna-Solsidan låter suveränt! Bara det blir lite stök-o-bök också och inte bara singletrack så. ;-)

Post Ändrad (04-05-02 23:14)

Vilsen i Hellas!
Cal: Nu har jag fått dator och stereo på plats, så jag kan DJ-battla med grannbalkongen och skriva en massa fånigheter på Happy så de grundläggande behoven får väl anses vara täckta. Ska bara hämta riktiga hojen hos Dr Spoke där den varit på service sen i påsk så är jag väl igång igen.

Vilsen i Hellas!
>Cal: Nu har jag fått dator och stereo på plats, så
>jag kan >DJ-battla med grannbalkongen och skriva en
>massa fånigheter på Happy så de grundläggande behoven
>får väl anses vara täckta.

Dåså! Då kan du låta resten av kartongerna stå. ;-)

>Ska bara hämta riktiga hojen hos Dr Spoke där den
>varit på service sen i påsk så är jag väl igång igen.

Är det Kulan som har varit inne för vårservice? I så fall har jag nog sett den där ett par gånger utan att ana att den var din. Du får väl se till att hämta ut den imorgon så du kan vara med i Ursvik och köra. Jag skall _försöka_ hinna till Ursvik efter jobbet imorgon, hur det nu skall gå till. Kanske kan sluta en timme tidigare eller så.

Post Ändrad (04-05-02 23:28)

Vilsen i Hellas!
Cal:
Resten av kartongerna åker upp på vinden. Basta.

Ang Kula:
Stämmer, det är den. Gaffeln och bromsarna fyller ju tre år så jag tyckte det var dags att kosta på lite. Och så blev det ju en cykel mindre att flytta...
Få se vilken hoj det blir i morgon, jag ska till Solna på ett möte precis innan och är inte så sugen på att ha cykelkläderna till mötet. Men jag har en plan...

Edit: Och så fick vi ännu en tråd att spåra ur. Jag ber om ursäkt.

Post Ändrad (04-05-03 00:06)

Vilsen i Hellas!
Okej Markus. Själv hinner jag nog inte dit hur jag än beter mig tyvärr.

>Edit: Och så fick vi ännu en tråd att spåra ur.
>Jag ber om ursäkt.

Från "Vilse i Hellas" till "Vilse i flyttlådan". Inget att ursäkta sig för. Vem som helst ser väl sambandet? :-)

Vilsen i Hellas!
Det kommer att flera helger!!! Då kan vi skaffa oss flera sår.....tack för turen igår!
Vi hörs!!

Robban

Tillbaka
Topp