Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marcus_ec sa:Ny ram på garanti, i grunden en Scalpel 2 2015. Men det är inte mycket som är original...
castrello sa:marcus_ec sa:Ny ram på garanti, i grunden en Scalpel 2 2015. Men det är inte mycket som är original...
Så det är inte bara Canyon som går sönder för dig....?
Uffen sa:Bad Habit 1
castrello sa:marcus_ec sa:Ny ram på garanti, i grunden en Scalpel 2 2015. Men det är inte mycket som är original...
Så det är inte bara Canyon som går sönder för dig....?
Johan A sa:Sluta fundera och köp den nu.
skrotfot sa:FUNDERAR på att skaffa en så här rackare:
skrotfot sa:Frågan är vilka hydrauliska skivbromsar som är bäst:
Shimano RS685 eller SRAM Rival HRD?
skier sa:F-Si hi-mod 2, premiär för fincykeln idag, riktigt skönt att få ställa undan vintercykeln för i år.
Bakbromsen sa:skier sa:F-Si hi-mod 2, premiär för fincykeln idag, riktigt skönt att få ställa undan vintercykeln för i år.
Riktigt snygg!
NLC sa:Bakbromsen sa:skier sa:F-Si hi-mod 2, premiär för fincykeln idag, riktigt skönt att få ställa undan vintercykeln för i år.
Riktigt snygg!
Mhm, +1
Mavve sa:Här är mitt nya vapen för året.. 6.8kg (utan dator), skönt att slippa vikta upp den inför tävlingarna.
LesGrossman sa:Mavve sa:Här är mitt nya vapen för året.. 6.8kg (utan dator), skönt att slippa vikta upp den inför tävlingarna.
Supersnygg!
LesGrossman sa:Här är min gamla R4000 från 2000, har stått och samlat damm länge nu men jag har inte hjärta att gör mig av med den. Kom med Mavic Mektronic som strulade precis hela tiden trots att det byttes ut ett par gånger och till slut tröttande jag och den blev stående. Dura Ace vevpartiet 7700, ett av de snyggaste vevpartierna någonsin, har jag kvar så egentligen är det bara att köpa 10-del reglage och växlar och smälla på och ut och hoja.
Bakbromsen sa:LesGrossman sa:Här är min gamla R4000 från 2000, har stått och samlat damm länge nu men jag har inte hjärta att gör mig av med den. Kom med Mavic Mektronic som strulade precis hela tiden trots att det byttes ut ett par gånger och till slut tröttande jag och den blev stående. Dura Ace vevpartiet 7700, ett av de snyggaste vevpartierna någonsin, har jag kvar så egentligen är det bara att köpa 10-del reglage och växlar och smälla på och ut och hoja.
Ordentligt habegär på den där. Se nu till att skruva ihop den och släng upp en ny bild.
Byter du sen till sommarn eller?Bulldog76 sa:Vårens hoj.
Bulldog76 sa:Nja, inte direkt. ?
Vårens nyhet då. Lär väl cyklas på ett bra tag skulle jag misstänka. ?
Fjärdebrunn sa:LesGrossman sa:Mavve sa:Här är mitt nya vapen för året.. 6.8kg (utan dator), skönt att slippa vikta upp den inför tävlingarna.
Supersnygg!
+1
Riktigt snygg!Mavve sa:Här är mitt nya vapen för året.. 6.8kg (utan dator), skönt att slippa vikta upp den inför tävlingarna.
Bulldog76 sa:Här är min racer. Första gången jag testar på det. Blir komplement till MTB cykling.
Luftade den en runda igår. Lite annan upplevelse än skogsterrängen.
Cannondale jekyl 1000 sa:Bulldog76 sa:Här är min racer. Första gången jag testar på det. Blir komplement till MTB cykling.
Luftade den en runda igår. Lite annan upplevelse än skogsterrängen.
Den där va riktigt snygg. Vad är det för modell? Pris?
Jag har också börjat fundera lite på att skaffa en racer som komplement. Vore kul att kunna ta en långtur på vägen ibland. Tror jag. Jag har ju aldrig cyklat på någon racer förut.