Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lingon sa:Börjar läcka lite bilder på nya supersix och caad 13.
Caad13:
Skall komma en fälgbromsversion oxå, så det borde vara ganska enkelt att få ner den till 6.8 kg utan att det kostar multum.
Lite sugen på att uppgradera ramen på gamla Caad 10:an. :)
Ja, lite tråkigt att dom sänkt kedjestagen. Verkar tom vara svårt för Cannondale att hitta på nån originell ramdesign numera. :)lundatok sa:Är det en omlackad BMC eller Specialized? Eller Canyon? Eller... ;)
Bengt-re sa:Lingon sa:Börjar läcka lite bilder på nya supersix och caad 13.
Caad13:
Skall komma en fälgbromsversion oxå, så det borde vara ganska enkelt att få ner den till 6.8 kg utan att det kostar multum.
Det ser ju fint ut det där! Undrar bara hur prisbilden blir?
Lingon sa:Bengt-re sa:Lingon sa:Börjar läcka lite bilder på nya supersix och caad 13.
Caad13:
Det ser ju fint ut det där! Undrar bara hur prisbilden blir?
Ramkitet brukar väl kosta drygt 10k.
Najs! Hur funkar axs? På landsvägsgruppen är det för klent servo i bakväxeln, så den orkar inte växla när man spurtar.Johan friberg sa:Orginal 8,4 med tunehjul och andra tunedelar ca 8,1??
Lingon sa:Najs! Hur funkar axs? På landsvägsgruppen är det för klent servo i bakväxeln, så den orkar inte växla när man spurtar.Johan friberg sa:Orginal 8,4 med tunehjul och andra tunedelar ca 8,1??
tomjak sa:Min retro, 95?, som numera får agera singlespeed. Älskar hojen, dock är alla komponenter utbytta
planetx sa:De var du som köpte propheten, jag velade länge o väl om jag skulle hugga på den, bor i Linköping så hade blivit en resa via buss o hämtat den. Men jag velade för länge innan jag frågade min arbetskamrat som skulle till götet. Hoppas den vårdas ordentligt.
Razzr sa:Fyller på med en storlek mindre
jolov sa:Någon som har tips på ett bra ställe man kan få tag i nya cannondaledekaler? Typ den dom använder på 19/20 modellerna
Johan friberg sa:min f-si team med sram eagle xx1 axs..
Najs, har du vägt den?Lefty sa:Min leksak på vägarna 2020.... :-)
Cannondale SuperSix Evo Team DuraAce Di2 Disc med ENVE 5.6 clinchers
Lingon sa:Najs, har du vägt den?Lefty sa:Min leksak på vägarna 2020.... :-)
Cannondale SuperSix Evo Team DuraAce Di2 Disc med ENVE 5.6 clinchers