Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bild från Isaberg, va? Undras om även dirten ska med dit nästa gång... ?
Tackar! Yes bilden är fr isaberg! Sjukt stor och bra pumptrack, ta med dirten helt klart ?Bild från Isaberg, va? Undras om även dirten ska med dit nästa gång... ?
Fin hoj, förresten! ?
Cleant som alltid! Vad väger den?Frambroms kommer och lite annat när budgeten tillåter
Snyggt dragning av främre bromsslang.Lite små fix.
Pedalerna är ett par färg strippade crankbrothers stamp. På navet sitter det en trial bashring i titan som råkar vara 3mm och det var vad jag behövde som distans.Snyggt dragning av främre bromsslang.
Vilka pedaler åt det? De ser väldigt fina ut och matchar bromsarna.
Vad är det du har vid bakre drev på frihjulet?
Pedalerna är ett par färg strippade crankbrothers stamp. På navet sitter det en trial bashring i titan som råkar vara 3mm och det var vad jag behövde som distans.
Sourcebmx.com har ett ganska stort utbud av pivotalsadlar.. smaken är som baken så välj och vraka..Finns det nån bekväm pivotal sadel?
Ledsnat på min, stenhård.
För rails så finns det ett antal sadlar som ser bekväma ut, men vore smidigt om det skulle räcka att bara byta sadel och inte stolpe också.
Bra utbud, ska kolla där.Sourcebmx.com har ett ganska stort utbud av pivotalsadlar.. smaken är som baken så välj och vraka..
Dåligt utdbud på de sidor jag kollade, men nu fick jag ju ett bra tips nedan så ska kolla där.En fat modell? Vad har du nu?
Skatepro.se har liknande utbud.Bra utbud, ska kolla där.
Riktigt fräsch! Hur mår gaffeln?Postade tidigare här om mitt "barnfind".
Gått igenom hela cykeln, har tagit isär allt och rengjort/fettat in. Blev några uppdateringar så nu ser den ut såhär. Blev 1kg lättare med. ?
Visa bilaga 577439
Ser superfin ut!Postade tidigare här om mitt "barnfind".
Gått igenom hela cykeln, har tagit isär allt och rengjort/fettat in. Blev några uppdateringar så nu ser den ut såhär. Blev 1kg lättare med. ?
Visa bilaga 577439
Ptjaa, vad ska man säga? Det är ju en superbudget gaffel. Jag hade isär allt och gjorde rent och fettade in på nytt. Fick polera benen med lite autosol för att få bort lite rostprickar. Packboxarna/skrapringarna var väl i torraste laget, ska försöka hitta nya såna och byta ut. Värsta som kan hända nu är att det blir lite kladd på utsidan.Riktigt fräsch! Hur mår gaffeln?
Hur sitter innerbenen fast i kronan?Ptjaa, vad ska man säga? Det är ju en superbudget gaffel. Jag hade isär allt och gjorde rent och fettade in på nytt. Fick polera benen med lite autosol för att få bort lite rostprickar. Packboxarna/skrapringarna var väl i torraste laget, ska försöka hitta nya såna och byta ut. Värsta som kan hända nu är att det blir lite kladd på utsidan.
Har skruvat lite mx gafflar förut, blev chockad hur simpel denna var inuti. ?
Visa bilaga 577445
Beställde idag seals till en gamla Marzocchi från 2003. Hoppas det blev rätt men hittade dem här iaf:Ptjaa, vad ska man säga? Det är ju en superbudget gaffel. Jag hade isär allt och gjorde rent och fettade in på nytt. Fick polera benen med lite autosol för att få bort lite rostprickar. Packboxarna/skrapringarna var väl i torraste laget, ska försöka hitta nya såna och byta ut. Värsta som kan hända nu är att det blir lite kladd på utsidan.
Har skruvat lite mx gafflar förut, blev chockad hur simpel denna var inuti. ?
Visa bilaga 577445
Sitter ju klämskruvar i kronan som håller fast rören. Sen man får man lossa toppmuttern så är dom lösa.Hur sitter innerbenen fast i kronan?
Tack för tipset! Det fanns till min med där. ?Beställde idag seals till en gamla Marzocchi från 2003. Hoppas det blev rätt men hittade dem här iaf:
![]()
Seal-Kits Archives
This section shows all Marzocchi SEAL-KITS Dr_Marzocchi offers in the shop. The Focus is about from the beginning of Marzocchi front Suspension from about 1990 - 2000++. It covers also the early Bombers like the famous Z1, the well known Z2 and others using 30mm and 32mm stanchions. It also...dr-zocchi.projectweb.de
Ska försöka få liv i en gammal P3 från 2005 så återkommer med bilder.
Var ska du göra av din Gustav M? ?Inväntar lite försändelser innan denna 18 år gamla frankensteinbygget kan rulla. Den gamla Gustav M fick ge plats åt en lite modernare XT-broms. Nya Holy Rollers på ingång och den gamla open bath dämparen från 2003 ska få ny olja och seals. Sen blir det väl ett åk innan den glöms bort på vinden igen av rädsla av att krasha.
Visa bilaga 578226
Får se, den får bo på väggen ett tag till. Vore såklart kul o köra vidare på den, men är bekväm o börjar med XT.Var ska du göra av din Gustav M? ?
Beställde du, och isf, har du fått dem? Jag har ännu inte fått hem något, bara ett kollinummer som inte går att spåra.Tack för tipset! Det fanns till min med där. ?
Fick hem en Ns Metropolis idag som skall nötas pumptrack så mycket som är möjligt tills snön kommer. I vinter blir det nog en del vändor till Dome i gävle ? Får se om den hamnar på bild i helgenhur går det i den här tråden? åker cyklarna in nu eller e det början på skatehallssäsongen?
Man kör så så fort det är torrt på pumptracken ju ?hur går det i den här tråden? åker cyklarna in nu eller e det början på skatehallssäsongen?
Har testat att köra med lyse på dirten en enda gång, märkte fort tendensen för lyset att antingen riktas rakt ned i marken eller rakt upp i ansiktet vid varje hopp.ute och avreagerade mig på dirtjumpern efter jobbet. övade manuals och annat i höstmörkret, så lampor behövdes.
väldigt bra helkroppsträning.
Visa bilaga 590078