Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fredrik168 sa:http://www.planetx.co.uk/i/q/DBCL000181/on-one-baby-fatty---one-size----white---x5---db3#1725 sa:Sjukt trevliga cyklar ni lägger upp här. Jag missade vintern men köper en Fatbike inom kort så då kommer en bild från mig också.
Har tänkt att köpa en till mig och en till den blivande 10-åringen - någon som har en 24 tummare som inte används?
Fredrik 07noll-6608818
Olzon sa:Andra passet på fetingen utgjordes av skoterled till Gullvik från Domsjö. Men havet betackade sig för besök.
obalans sa:Riktigt fint fatbikeföre. Blev en 2h tur idag med en fin nedförskörning sista biten ☺. Västerbotten Nordmaling.
Eveningstar sa:Gjorde verkligen inte bort sig på dagens tävling.
Plats 10 av 15 i H30. =)
Cannondale jekyl 1000 sa:Vad va det för tävling?
Eveningstar sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Vad va det för tävling?
Keps cup, första deltävlingen.
Eftersom XC-hojen inte magiskt lagat sig själv över natten så blir det fatbike i morgondagens tävling med. =)
http://cykelcup.com/om-2/
obalans sa:Riktigt fint fatbikeföre. Blev en 2h tur idag med en fin nedförskörning sista biten ☺. Västerbotten Nordmaling.
Är också i dom trakterna men åker snart hem. Fin skare i Baggård i morse:Pepperazzi sa:obalans sa:Riktigt fint fatbikeföre. Blev en 2h tur idag med en fin nedförskörning sista biten ☺. Västerbotten Nordmaling.
Kul, vad finns det för spår i Nordmalingstrakterna? Har bara hunnit vara en sväng å isen i Sunnansjö hittills.
BuTTuS sa:Är också i dom trakterna men åker snart hem. Fin skare i Baggård i morse:Pepperazzi sa:obalans sa:Riktigt fint fatbikeföre. Blev en 2h tur idag med en fin nedförskörning sista biten ☺. Västerbotten Nordmaling.
Kul, vad finns det för spår i Nordmalingstrakterna? Har bara hunnit vara en sväng å isen i Sunnansjö hittills.
Och idag är det ytterligare 25% men frågan är om det är en sådan man vill ha.Majbjörn sa:Xxl har ju bra pris på sina white nu och om du dessutom betalar på faktura får du ytterligare 10%.
7100:- betalade jag för snikmodellen, känns väldigt prisvärt.
RazDuv sa:Och idag är det ytterligare 25% men frågan är om det är en sådan man vill ha.Majbjörn sa:Xxl har ju bra pris på sina white nu och om du dessutom betalar på faktura får du ytterligare 10%.
7100:- betalade jag för snikmodellen, känns väldigt prisvärt.
Just nu är det Specialized och Scott som står på short list. De känns mest moderna i geometri och hyfsat lätta. Men frågan är vad som kommer till nästa vintersäsong. Trek har ju 27,5 men frågan är om det är rätt väg.
singularitet sa:Några foton på min Felt DD70 2015 medans den ännu är i min ägo.
singularitet sa:Cube Nutrail PRO 2016. Har ägt den i tre veckor och är än så länge nöjd. Skall uppgraderas med mina DT-Swiss BR-2250 och en längre styrstam. Har beställ XD body och 90 mm"Turbine" styrstam från Bike-Components. Fälgband från FattyStripper borde komma i veckan. Funderar ev. på en dropper men avvaktar med den.
Cannondale jekyl 1000 sa:Den där ser bra ut. Kommer du att köra slanglöst? Hoppas man får se den på någon runda i sommar.
Jeppe_E sa:Nu får man ut i skogen, eller ner till stranden.