Jormvngandr
Aktiv medlem
Visa din Fatbike
FÄr sÀga som @Lejon gjorde i en annan trÄd hÀromdagen...Ingen fara![]()
SkÀmmes pÄ mig, tamejf*n :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vÄr webbplats som en webbapp pÄ din startskÀrm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
FÄr sÀga som @Lejon gjorde i en annan trÄd hÀromdagen...Ingen fara![]()
Ăr det nĂ„gon som vet vad det Ă€r för baknav, speciellt freebody, pĂ„ white 6fat pro frĂ„n typ 2018 (Ă€r blĂ„ och vit) samt baknavet har qr.
Funkar inte de som sitter pÄ menar du? De flesta fatbikefÀlgar krÀver ju att man meckar en del för att fÄ till tubeless.Vet nÄn om det finns 60mm breda fÀlgar som funkar med tubeless (och som inte Àr svindyra)?
Tror de Àr för gamla.Funkar inte de som sitter pÄ menar du? De flesta fatbikefÀlgar krÀver ju att man meckar en del för att fÄ till tubeless.
Men https://www.lightbicycle.com/65mm-w...hookless-double-wall-tubeless-compatible.html Àr vÀl prisvÀrda annars.
Folk har kört tubeless pÄ fatbike sedan jesus bar shorts, tejpa och testa?Tror de Àr för gamla.
Det dÀr ser svÄrcyklat ut.
Det Àr mycket sjukt ju mer man cyklar ju mer imponerande Àr dom att ta sig framJa, just dÀr tog det nog stoppmen jag Àr imponerad över hur bra den tar sig fram i snön jÀmfört med en vanlig mtb.
Bike p0rn!DÄ har kolfiber fÀlgarna kommit blir dubbade al Mighty pÄ dom hÀr![]()
Trögaste föret ever, bristande isskorpa ovanpÄ lös snö. Hurra för 28/52 i utvÀxling
Visa bilaga 812566
VĂ€lkommen
tack!VĂ€lkommen![]()
Helstelt och SS, respekt! =)Hann med att cykla lite bÄde i söndags och igÄr. Tungtrampat i skaren men rÀtt skoj ocksÄ.
Visa bilaga 813692
Glöm inte testa olika dÀcktryck, Àven olika dÀck gör stor skillnad. :)Morgon/förmiddagspass i skogen, har en del att lÀra mig med denna cykel, kommer frÄn elhybrid, men roligt som f*n![]()
Morgon/förmiddagspass i skogen, har en del att lÀra mig med denna cykel, kommer frÄn elhybrid, men roligt som f*n![]()
njae, det gick sÄ lÄngt att jag Äkte och köpte en elektrisk pump att ha i vÀskan, tror det fÄr rÀckaFöregÄende talare har en poÀng, du kan enkelt ruinera dig pÄ olika dÀck till en fatbike...![]()
njae, det gick sÄ lÄngt att jag Äkte och köpte en elektrisk pump att ha i vÀskan, tror det fÄr rÀcka![]()
HĂ€ftigt!Grym dag ute till havs![]()