Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AddeN sa:Ser grymt ut!
glitch sa:Hoppas hoppas de gör en porkchop till Ripmon.
Klavikel sa:Lät mojo'n smaka på lite Dalsländska stigar tidigare idag. Smakade riktigt bra! ?
Dirren sa:Klavikel sa:Lät mojo'n smaka på lite Dalsländska stigar tidigare idag. Smakade riktigt bra! ?
Så jäkla snygg, men kan du hantera den som Wallner ?
Vet du om porkshop väskan finns lätt tillgänglig, eller är det hos Ibis, eller blackburn återförsäljare?
Klavikel sa:Ja den är helt ok! ?
Vad kör du på nu för tiden egentligen?
Daaanyy sa:Klavikel sa:Ja den är helt ok! ?
Vad kör du på nu för tiden egentligen?
Haha ja du. En 2015 Commencal Meta AM v3
Klavikel sa:Min 5,5" mobil får t.ex. inte plats i min pork chop som är i Strl. L
Men annars är det en jävla smidig liten grej som definitivt är användbar för att få med sig det mest viktiga.
jofahjalm sa:Fet hoj. Har du vägt den där rackaren?
Tack! 12,65 kg med mina xc-pedaler. Naven, däcken och framgaffeln är inga lättviktare direkt...jofahjalm sa:Fet hoj. Har du vägt den där rackaren?
Crossmax sa:Tack! 12,65 kg med mina xc-pedaler. Naven, däcken och framgaffeln är inga lättviktare direkt...jofahjalm sa:Fet hoj. Har du vägt den där rackaren?
larsaw sa:jofahjalm sa:Fet hoj. Har du vägt den där rackaren?
Haha! Sen när har du börjat bry dig om vikten.. ;D
Crossmax sa:Tack! 12,65 kg med mina xc-pedaler. Naven, däcken och framgaffeln är inga lättviktare direkt...jofahjalm sa:Fet hoj. Har du vägt den där rackaren?
Klavikel sa:Var är alla Ripmo's?
Borde väl åtminstone dykt upp någon ännu iaf...
Klavikel sa:Var är alla Ripmo's?
Erik O sa:Klavikel sa:Var är alla Ripmo's?
Äh, strö salt i såren bara. Ripmosarna kommer väl nån gång efter sommaren.
Crossmax sa:Klar förbättring mot tidigare hojar tack vare den längre hjulbasen, vilket gör att man får en större betraktningsyta.
Klavikel sa:Japp, upp med den =)
Klavikel sa:Gött!!
DHF och Aggressor blir nog en finfin kombo på stigarna...
Jag kommer byta ut dem mot MM fram och bak. Föredrar MM framför DHF. och tycker det rullar tillräckligt bra för att ha det bak också.Klavikel sa:Gött!!
DHF och Aggressor blir nog en finfin kombo på stigarna...
Klavikel sa:Jag kör MM 2.6" fram/bak på deras 742 och det funkar kalas.
Skulle dock rekommendera att köra Soft fram och inte dumsnåla med Speedgrip fram bara för att tjäna lite rull... Dum idé.
Bak är MM lite overkill, dåligt grepp på hällar uppför pga. nabbarna, men jag kör en nedklippt version som funkar duligt.
Samma bak dock, kanongrepp senaste veckorna men ärligt talat så är speedgrip är inget vidare när det är blött.
Skulle jag köpt idag så blev det Soft front/rear
Från https://www.tri-cycles.de/en/ibis/. Du kan även beställa direkt från Ibis.SalkinL sa:Vart fick du tag i dekalerna till hjulen?
Crossmax sa:Från https://www.tri-cycles.de/en/ibis/. Du kan även beställa direkt från Ibis.SalkinL sa:Vart fick du tag i dekalerna till hjulen?
För tidigt att ge någon utförlig redogörelse då jag bara har två turer på Ripmon under bältet, och har dessutom känt mig rätt dålig under dessa två dagar. Men helt klart är att det är ett annat djur än Mojo 3an. Mycket mer point-and-shoot, du straffas inte av dåliga linjeval på samma sätt som med Mojo 3an. Den vill helt klart ha mer fart för att kännas rätt, men känns trots det väldigt spänstig ("poppig") även när det inte går fort. Tar branta och/eller tekniska klättringar klart bättre än Mojon också.theBrand sa:Tjusigt!
Hur tycker du den är i jämförelse med din Mojo 3?