Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Crossmax sa:
mikipedia_ sa:Crossmax sa:
Fattar lite trögt, har du köpt en sån? Lr vill du bara visa hur fin den är?
Crossmax sa:Ramen är inte identisk med HD3an. Mojo 3 har 130 mm slag mot HD3ans 150, Boost-sving, lättare med nästan 1 lbs (dvs typ 400 gram). Däremot är geometrin väldigt snarlik.
BjornR sa:Och folk klagar på boost... vad får vi istället? Bättre produkt som både är praktisk och lättare. :)
Kedjestag på 425mm också, det är brutalt lite för DW-link. Boost for the win?
theBrand sa:Jag hade mer eller mindre bestämt mig för att nästa cykel skulle bli en Knolly Endorphin, men jag tror att jag ändrade mig...
...fast min HDR lär hålla många sköna år till, så det lär väl hinna komma minst tre nya navstandarder och sju hjulstorlekar innan dess :P
mikipedia_ sa:theBrand sa:Jag hade mer eller mindre bestämt mig för att nästa cykel skulle bli en Knolly Endorphin, men jag tror att jag ändrade mig...
...fast min HDR lär hålla många sköna år till, så det lär väl hinna komma minst tre nya navstandarder och sju hjulstorlekar innan dess :P
Varför välja? Du är ju ingenjör, du borde tjäna massor med flis:-) köp båda NU.
larsaw sa:Tycker det är spännande att fler och fler tillverkare slänger ur sig mera stigvänliga hojar istället för de "mini-DH's" som vi försetts med i dom senaste årens trendurohets :)
Schreddan sa:larsaw sa:Tycker det är spännande att fler och fler tillverkare slänger ur sig mera stigvänliga hojar istället för de "mini-DH's" som vi försetts med i dom senaste årens trendurohets :)
Folk? Du menar en krönikör på PinkBike. ;-)
Crossmax sa:Dåligt drag i den här tråden...