Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ipkis sa:Senaste inköpet. En Kona Koa. Ska leta fram orginaldelar till den och såklart göra en ordentlig rengöring.
StefanBe sa:Äntligen ny cykel! Och en som dessutom kryssar av nästan allt på min checklista.
Tadaa! Kona Roadhouse.
Ska bara byta däck, styre och kanske sadel och styrstam, sen är jag nöjd. Iaf tills jag kommer på att hjulen är för tunga...
Ja, och reflexen ska bort såklart.
thomaslundstrom sa:Ooh, fin Roadhouse! Det ser ut att vara en alldeles perfekt pendlare.
Jag ser att det är RaceBlades på - vet du om man kan får på vanliga skärmar också?
LesGrossman sa:StefanBe sa:Äntligen ny cykel! Och en som dessutom kryssar av nästan allt på min checklista.
Tadaa! Kona Roadhouse.
Ska bara byta däck, styre och kanske sadel och styrstam, sen är jag nöjd. Iaf tills jag kommer på att hjulen är för tunga...
Ja, och reflexen ska bort såklart.
Oooo den var snygg ??! Vilken storlek är det? 58?
Oxå nyfiken på denna! Nån som har testat ?NickPick sa:Någon som har köpt en 2016 hei hei trail? Vore kul med input. Den har sämre komponenter än Camber 2016 men verkar väldigt trampvänlig. Cool är den också.
anderski sa:Köpte denna härom veckan! Lite lätt uppgradering från 26:an....
Kona Hei Hei Trail DL 2017.
anderski sa:Köpte denna härom veckan! Lite lätt uppgradering från 26:an....
Kona Hei Hei Trail DL 2017.
NickPick sa:Någon som har köpt en 2016 hei hei trail? Vore kul med input. Den har sämre komponenter än Camber 2016 men verkar väldigt trampvänlig. Cool är den också.
SalkinL sa:Process 111 är trög uppför, men det greppar grymt. Orkar benen så klättrar den sanslöst bra. Kan tänka mig att 153 är ännu trögare uppför.