Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SalkinL sa:Jag tycker att min Process är lite osnygg, vad ska jag göra?
j3n5 sa:SalkinL sa:Jag tycker att min Process är lite osnygg, vad ska jag göra?
Tvätta?
bjornmelin90 sa:Äntligen en kona.
Knäproblem med korsbandsrekonstruktion satte mtb:en på hyllan. Sutra ltd får bli min nya vän när stökig stig byts mot härliga turer på grusväg.
Tre veckor kvar tills sjukgymnasten låter mig cykla ute...
jesperC sa:bjornmelin90 sa:Äntligen en kona.
Knäproblem med korsbandsrekonstruktion satte mtb:en på hyllan. Sutra ltd får bli min nya vän när stökig stig byts mot härliga turer på grusväg.
Tre veckor kvar tills sjukgymnasten låter mig cykla ute...
Ser bra ut.
Är den blytung?
Funderade lite på en sån som nästa vinterpendlare. Föll dock på att jag helst kör oväxlat.
//j
grendel sa:Blev en Sutra LTD för mig med, 54" strax under 12 kg ingen lättviktare direkt men känns väldigt bra :)
bjornmelin90 sa:grendel sa:Blev en Sutra LTD för mig med, 54" strax under 12 kg ingen lättviktare direkt men känns väldigt bra :)
Härligt! hur lång är du ? Hade ingen möjlighet att prova innan men blev rekomenderad 52. Har ingen riktig erfarenhet av cyklar med sånhär sittställning
grendel sa:bjornmelin90 sa:grendel sa:Blev en Sutra LTD för mig med, 54" strax under 12 kg ingen lättviktare direkt men känns väldigt bra :)
Härligt! hur lång är du ? Hade ingen möjlighet att prova innan men blev rekomenderad 52. Har ingen riktig erfarenhet av cyklar med sånhär sittställning
Samma situation för mig, var lite fundersam då jag normalt skulle valt 56" och om man kikar på Konas rekomendationer var det inte uppenbart att 54" var rätt (är 182 cm). Butiken rekomenderade dock att köra på 54" och det känns helt rätt nu när jag kört några mil.
bjornmelin90 sa:grendel sa:bjornmelin90 sa:grendel sa:Blev en Sutra LTD för mig med, 54" strax under 12 kg ingen lättviktare direkt men känns väldigt bra :)
Samma situation för mig, var lite fundersam då jag normalt skulle valt 56" och om man kikar på Konas rekomendationer var det inte uppenbart att 54" var rätt (är 182 cm). Butiken rekomenderade dock att köra på 54" och det känns helt rätt nu när jag kört några mil.
Kan du kolla in en till tråd jag precis gjorde om vajerdragningen i plastguiden under vevpartiet och hur den stjäl däckutrymme.
Kanske bidra med en egen bild om i vilket hål din plastguide är skruvad. Tråden heter "Kona sutra 17 vajerdragning stjäl däckutrymme"
Ritter sa:Kona Caldera 2005 uppdaterad med kraftigare bakhjul (Halo Freedom Disc Pro) och Cane Creek fjädrande sadelstolpe. Jag valde och utvärderade länge. Hon har gett mig så mycket kärlek och hon har aldrig gjort mig besviken.
iMats sa:Har väl varit mer tidigare men försvann i något serverbyte. Kona AA -94 som numera lever vidare som helstel singlespeed. Nu uppgraderad med nya handtag och Hans Dampf framdäck inför SM :-)
Jag jobbar också på det. Märkte att original har relativt lång stytstam när jag funderar på att pimpa min mot en blå. Hur uppfattar du cykeln med kortare? Läst här på forumet att man ska akta sig för att ändra för mycket pga geometri.J No sa:Min Precept 130 som jag uppdaterat vart eftersom med bl.a. hisspinne, ny drivlina, hjul och TL. Riktigt nöjd med hur den är nu.
iMats sa:Har väl varit mer tidigare men försvann i något serverbyte. Kona AA -94 som numera lever vidare som helstel singlespeed. Nu uppgraderad med nya handtag och Hans Dampf framdäck inför SM :-)
Jonatan F sa:Skivbroms?!
Sjukt snygg. Vad fick du ge för denna?Kristoffer R sa:Precis skruvat ihop den. Känsliga varnas härmed för reflexer, plastskiva bakom kassett mm.
Kona Sutra Ltd
xdr sa:Sjukt snygg. Vad fick du ge för denna?Kristoffer R sa:Precis skruvat ihop den. Känsliga varnas härmed för reflexer, plastskiva bakom kassett mm.
Kona Sutra Ltd
gillis sa:Den här sladdar jag runt på!
Lite uppdaterad med Sram Roam 50 karbonhjul och styre från Raceface.
Grymt rolig hoj!