Visa din Miyata!
Monterade Big Apple på Runnern och tog en liten provtur i förmiddags. Tyckte de rullade en aning trögt i början men efter 6-7 mil hade gummit mjukat upp sig och mot slutet rullade de riktigt bra på asfalt, hyfsat tysta också så helt ok på asfalt. Som väntat mycket bra på grus och sämre vägar men kanske inte världens bästa grepp. Dessutom är 54 mm uppmätt bredd (55-559) precis lagom på Runnern, relativt god plats för skärmarna också. Så jag kommer nog bli nöjd med de här däcken :)
Breda däck, rakt styre och styv ram ger nästan motorcykelkänsla och det gick fort i nedförsbackarna, @LWB :s rekord klarade sig denna gång men med Runnern är jag uppe och nosar på det :)
En tiomilare med mycket grus och skogsvägar upp till Romelåsen, följde delvis samma rutt som Unmapping Sweden:
Breda däck, rakt styre och styv ram ger nästan motorcykelkänsla och det gick fort i nedförsbackarna, @LWB :s rekord klarade sig denna gång men med Runnern är jag uppe och nosar på det :)
En tiomilare med mycket grus och skogsvägar upp till Romelåsen, följde delvis samma rutt som Unmapping Sweden: