Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oerhört elegant.
In till polisen med den där eller...? Med det bakhjulet känns det tveksamt om den cyklats dit.. Moraliskt dilemma!Miyata-spoting utanför förtidsröstningskontoret.
3X. Olåst och i behov av omvårdnad.
Visa bilaga 703046
Jag behöver i alla fall inte fundera på saken. ? Har inte en chans att hinna besöka polisen under de närmaste veckorna.In till polisen med den där eller...? Med det bakhjulet känns det tveksamt om den cyklats dit.. Moraliskt dilemma!
Mycket trevlig vardagscykel med lite tlc. ?Miyata-spoting utanför förtidsröstningskontoret.
3X. Olåst och i behov av omvårdnad.
Visa bilaga 703046
Den såldes samtidigt som jag var där.En jättefin 5-12 på ”Ge för livet” i Huskvarna. Djupröd metallic och 11 Vätternrundor enligt klistermärken. 1000:-
Var hämtade du rör och vilken rörbock inhandlades?Jag hämtade 8 mm rostfria rör och 7+6 mm rundstång förra veckan, och rörbock köptes idag. Storartade planer för framtiden!?
Lokala grossisten som säljer typ vad som helst inom metall. Rostfritt är inte deras grej men dom rotade fram några dammiga ämnen i ett hörn! Köpte tremeterslängder..Var hämtade du rör och vilken rörbock inhandlades?
Om man cyklar Miyata men inte redogör för det här i tråden…?Om man mekar Miyata men inte redogör för det här i tråden, har det hänt då?
Rostfritt alltså. Vad är planen för att foga samman rören, lod, TIG?Lokala grossisten som säljer typ vad som helst inom metall. Rostfritt är inte deras grej men dom rotade fram några dammiga ämnen i ett hörn! Köpte tremeterslängder..
Rörbocken är en Ridgid. Dyrare än valfritt finrack men som alla andra verktyg jag äger kommer den gå i arv några gånger...?
TIG, men lite oklart ännu. Jag kan bonnasvetsa men inte mer, men har resurser för att iallafall kunna prova mig fram lite. Långtidsprojekt!Rostfritt alltså. Vad är planen för att foga samman rören, lod, TIG?
Jag kan bonnasvetsa men inte mer, du är så blygsam??TIG, men lite oklart ännu. Jag kan bonnasvetsa men inte mer, men har resurser för att iallafall kunna prova mig fram lite. Långtidsprojekt!
...
Får införhandla en växelöresriktare då mitt jobb med polygrip inte vart helt tillfredsställande.
Bra hack, men jag tryckte på köpknappen två minuter innan jag såg det. ?Testa först hacket med att använda ett bakhjul...funkar rätt bra att skruva in i växelörat och sen rikta med.
Visa bilaga 703460
Sicket lifehack! Om man bara kunde rikta hjul med ett växelöra.Testa först hacket med att använda ett bakhjul...funkar rätt bra att skruva in i växelörat och sen rikta med.
Visa bilaga 703460
Man posts picture of his balls on public forumDåligt tryck i tråden när det gått över 3 timmar och fortfarande ingen kommentar om att du är en "man with balls of steel".
Jag måste också skaffa mig en kulhallick.
Alternativt en kul hallick.Jag måste också skaffa mig en kulhallick.
Särskrivning, det trodde jag inte om dig …Alternativt en kul hallick.
???Håll tillgodo!
De flesta har jag redan visat här, men här är en hög bilder på den Stora Lila respektive Tuppgöken.
Visa bilaga 704052Visa bilaga 704053Visa bilaga 704054Visa bilaga 704055Visa bilaga 704056Visa bilaga 704057Visa bilaga 704058Visa bilaga 704059Visa bilaga 704060Visa bilaga 704061Visa bilaga 704062Visa bilaga 704063Visa bilaga 704064
Så himla fina! Särskilt Tuppgöken tycker jag.Håll tillgodo!
De flesta har jag redan visat här, men här är en hög bilder på den Stora Lila respektive Tuppgöken.
Visa bilaga 704052Visa bilaga 704053Visa bilaga 704054Visa bilaga 704055Visa bilaga 704056Visa bilaga 704057Visa bilaga 704058Visa bilaga 704059Visa bilaga 704060Visa bilaga 704061Visa bilaga 704062Visa bilaga 704063Visa bilaga 704064
Han har fördelen att jag bor här ?Du har inte tid att hänga här. Du är på väg till Luleå!
Tuppgöken är så utvecklad på sista bilden att den inte ens behöver en vajer för att växla bak.Så himla fina! Särskilt Tuppgöken tycker jag.
Jag har en fin vän som ska kika på den!Du har inte tid att hänga här. Du är på väg till Luleå!
Han har fördelen att jag bor här ?
Jag har en fin vän som ska kika på den!
Jag är 179 cm med pbh på 88 cm. Brukar ha sadeln på 77 cm höjd.Hur lång är du förresten?
Problematik indeed. Tur då att det finns sådana vänner.
En riktig enabler för min problematik
Jag letade mig bakåt i bildbiblioteket så sista bilden är den äldsta, dvs innan vajern hade kommit på plats. Det är så nära SS jag kommer.Tuppgöken är så utvecklad på sista bilden att den inte ens behöver en vajer för att växla bak.
??
Jag är 179 cm med pbh på 88 cm. Brukar ha sadeln på 77 cm höjd.
Problematik indeed. Tur då att det finns sådana vänner.
175 och sadeln på kanske 69 cm.174 och sadeln på 72-73 cm.
Dina proportioner är perfekta då mitt skit passar dig fast jag är längre ?Är det du som har långa ben eller jag som har taxben? Jag är 184 och har sadeln på 76.5. ?
Kompenserar med att ha precis under 2m mellan fingerspetsarna och ett bra ap-index