Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt najs! Gillar de där Lambdapedalerna :)Vinterskrud på traktorn, men lite kittlande bara fram för fri lek…
Det tycker jag vi kan vara överens om. Intressant bildkvalitet.
Ser ut att vara strl 56 eller 58.
Trots att jag zoomar in så förstår jag inte hur stagen för stänkskärm och rack sitter fast vid navet.10 minusgrader imorse. Kogan i vinterskrud.
Visa bilaga 739182
Sitter i den lödda öglan för stänkskärm-stagenTrots att jag zoomar in så förstår jag inte hur stagen för stänkskärm och rack sitter fast vid navet.Fastklämda med extra lång qr? I så fall, håller det?
Trots att jag zoomar in så förstår jag inte hur stagen för stänkskärm och rack sitter fast vid navet.Fastklämda med extra lång qr? I så fall, håller det?
Sitter i den lödda öglan för stänkskärm-stagen
Finns plats åt dig i garaget
fotat med potatisDet tycker jag vi kan vara överens om. Intressant bildkvalitet.
Ja, lite svårt att avgöra med bilderna. Men en 58a hade nog fungeratSer ut att vara strl 56 eller 58.
Fanken så svårt att avgöra, men jag gissar på 58 cm. Jämför med 56:an här:
Fast det där är väl inte en Koga utan en Miyata till 100%?10 minusgrader imorse. Kogan i vinterskrud.
Visa bilaga 739182
Koga Miyata. Kolla det lilla märket på överröret nära sadelröret.Fast det där är väl inte en Koga utan en Miyata till 100%?
Fanken så svårt att avgöra, men jag gissar på 58 cm. Jämför med 56:an här:
Visa bilaga 739524
Visa bilaga 739525
…och 58:an här:
Visa bilaga 739526
Det första vettiga området för AI och maskininlärning: att korrekt storleksbestämma cyklar i annonser där säljaren tror att hjulstorlek är det som avgör om en cykel är stor eller liten.När ska någon ta fram en plug-in till bike insights eller annan geotabell som kan storleksbestämma ramar?
säg till när jag ska hämta den! Behöver köpa hem lite mera krokar till garaget först bara :DVisa bilaga 739528
Med mätverktyget i photoshop får jag förhållandet mellan TT-pumpfäste och DT-pumpfäste på 56cm till 2,8
På 58cm är den 3,5
Så gissar också på 58cm
Kontrollmät helst inte förhållandet i verkligheten så det blir tydligt hur fel jag har
Nappade på denna efter att ha snubblat över den här tråden/kultenJag har en lila Pathrunner ram i typ medium du kan få om du har vägarna förbi Östersund https://happyride.se/forum/threads/...kankes-bytes-eller-kopes.1180059/post-4523749
Snart kommer @LWB att hälsa dig ”välkommen hit ned” och sedan är du rökt.Nappade på denna efter att ha snubblat över den här tråden/kulten
En gammal mtb från barndomen som donator, lite nya vajrar och ett par långa kvällar spenderade på att lära mig hur man ställer in växla så börjar det kännas som en cykel!
Tackar igen för ramen @AND.ers![]()
Välkommen till fördärvetNappade på denna efter att ha snubblat över den här tråden/kulten
En gammal mtb från barndomen som donator, lite nya vajrar och ett par långa kvällar spenderade på att lära mig hur man ställer in växla så börjar det kännas som en cykel!
Nappade på denna efter att ha snubblat över den här tråden/kulten
Jamen välkommen då.Snart kommer @LWB att hälsa dig ”välkommen hit ned” och sedan är du rökt.
Säkert min som stod på Jungmansgatans Cykelrum men den försvann när dem tömde hela cykelrummet…Tog en kort när trädgårdslandet var framme.
Förresten: nån som vet vem ägaren till den lila Miyatan vid Stigbergstorget är?
Den har stått (legat) där ett tag nu. Men däcken är pumpade och så, så jag tror den används.
Dags att skaffa en ny dåSäkert min som stod på Jungmansgatans Cykelrum men den försvann när dem tömde hela cykelrummet…
På förekommen anledning..denna kraken har stått å frusit ett bra tag nuVisa bilaga 739710
Right! Nä ingen av dem är min. Den svarta står själv allt som oftast, cyklar förbi varje dag. Långa blickar kastas. Från bägge parter2 bajks med GB skärmar. najs. Är den blå oMiyatan din?
Ser rätt fin ut. Bromsreglagens läge ser dock inte helt behagliga ut.. men smaken är ju ju som baken, tveeggad!På förekommen anledning..denna kraken har stått å frusit ett bra tag nuVisa bilaga 739710
Känns som ägaren till den blå även äger den svarta. Häng en lapp på den och fråga om du får köpa den!Right! Nä ingen av dem är min. Den svarta står själv allt som oftast, cyklar förbi varje dag. Långa blickar kastas. Från bägge parter
Känns som ägaren till den blå även äger den svarta. Häng en lapp på den och fråga om du får köpa den!
1500-2000 kr.Passar på att ställa en värderingsfråga nu när det ändå har varit en del prisdiskussioner i tråden.
Köpte en SportRunner tidigare i år och gav den sedvanlig översyn. Har sedan loggat hela 23 km på den under året då jag har slitit på mina andra cyklar istället :) Funderar nu på att låta den gå vidare.
Cykeln i fråga är alltså en SportRunner 20,5" med fästen både på framgaffel och under nedre ramröret. Tror att cykeln är i princip originalspec.(Där får ni experter gärna rätt mig om jag har fel).
Skicket är som synes mycket bra, dock saknas det såklart lite text från dekalerna.
Vad är rimligt att sälja den för? Antingen till någon här i församlingen eller till någon vanlig dödlig på Blocket? :)
Visa bilaga 739763
Visa bilaga 739764
Visa bilaga 739765
Jo, för 800 går den fort. För 1500 långsamt. Jag hade gett en tusenlapp, inte mer, men jag vet ju vad som brukar behöva (nja..) göras för att få den cyklingsbar (läs: snyggare).För 800kr hade jag kastat mig över den direkt. Vilket jag iofs också hade gjort för en tusenlapp eller 1300kr
Men det sagt så kan man ju vara transparant med att jag har en problematisk optimism när det gäller att köpa nya cyklar. Ochjag sa ju faktiskt att jag skulle vilja ha en lila.
På blocket borde du få en 2000
Vad anser ni om venture bak växel är en moped webb som har cykel delar också billigt vad man tycker ca 195 kr är pris plus frakt val motsvarande Shimano orginal backväxeln är typ lika som på pippip rodruner on/off backväxeln.Jag har en rd5800 om det kan vara av intresse.
Det beror nog helt på vart i landet den finns.Jo, för 800 går den fort. För 1500 långsamt. Jag hade gett en tusenlapp, inte mer, men jag vet ju vad som brukar behöva (nja..) göras för att få den cyklingsbar (läs: snyggare).
Bra stuk! Vad går en sån gaffel loss på?
150 euro plus fraktBra stuk! Vad går en sån gaffel loss på?