Hej hej.
Kan vara bra för dig att känna till att man på grundval av tidigare erfarenheter (av dig) kan tolka detta inlägg på två sätt:
1. Snäll tolkning: Du presenterar på ett skämtsamt sätt din slitna och rostiga cykel och menar att det är viktigare att använda hojar än att bry sig om hur de ser ut.
2. Mindre snäll tolkning: Du är trött på och vill driva med bland andra
@LWB som gärna döper sina cyklar och skriver poetiskt om dem i tråden. Du vill på detta sätt visa att det är viktigare att använda sina hojar än att bry sig om hur de ser ut.
Jag kan tillägga att den senare tolkningen har gjorts av flera personer sedan i går kväll. Jag vill också säga att jag personligen ser
@LWB som en underbar glädjespridare som lägger ned själ och hjärta i sina cyklar och inte minst i sina högkvalitativa texter. Som gammal reportagejournalist kan jag konstatera att han är en av de vassaste skribenter jag någonsin sett på ett internetforum, och att vi bör vara glada för att vi får ta del av hans alster. I en rättvisare värld hade han skrivit på heltid i Filter eller något annat magasin.
Jag försöker bidra på det sätt jag kan, och det försöker vi alla. Jag är säker på att du gärna skulle slippa mig och mina maniska renoveringsskov och politiska små instick, och jag är helt ointresserad av dina cykelturer, men utan
@LWB skulle tråden snart bli fruktansvärt trist och Happy mycket fattigare.
//Eric