Här är min Mizutani Super Seraph, stålram i Ishiwata 022 från tidigt 70-tal med full Shimano 105 av blandade modernare årgångar. Riggad på trainern för lite torrbryt Visa bilaga 537762 .
WOW! <322år gammal Cannondale Caad4, numera med Sram AXS 1x12 bl.a.
Om du någon gång känner behovet av att avyttra denna där så är åtminstone jag spekulant <3Slänger in min GT även om den, rent tekniskt, fortfarande inte är helt klar :)
Visa bilaga 540135
Det kommer tyvärr bli så, har dock inte haft mod att göra det än. Men snart i en K&S-annons nära :)Om du någon gång känner behovet av att avyttra denna där så är åtminstone jag spekulant <3
Ramen är ju i princip ny, men himla snygg!Visa bilaga 540447
Colnago C40 -99
Campagnolo Super Record Titanium vevparti
Lightweight Meilenstein Schwarz Edition
Eller hur?! Bara 23 årRamen är ju i princip ny, men himla snygg!
Jag är inte så insatt i Campa, men det borde gå att justera reglagen så att inte bromsarmen hamnar så långt från styret. Det kanske bara är en synvilla, men den ser ut att "peka framåt" lite onödigt mycket.Francesco Moser-ram och -gaffel från 1985. Uppdaterad med Campagnolo Record 9-delad grupp från millennieskiftet. Sadeln är en Idéale 52 Professional från 1960 och däcken Vittoria Corsa.
Visa bilaga 546080
Det vet jag inte. Kan inte heller någonting om Campagnolo. Men jag säger som Jeeves: ”Very possibly, sir.”Jag är inte så insatt i Campa, men det borde gå att justera reglagen så att inte bromsarmen hamnar så långt från styret. Det kanske bara är en synvilla, men den ser ut att "peka framåt" lite onödigt mycket.
Formen på äldre bockstyren gör så att reglagen måste placeras lite längre ner i bocken.Det vet jag inte. Kan inte heller någonting om Campagnolo. Men jag säger som Jeeves: ”Very possibly, sir.”
Det kan de mycket väl vara - på bilden är hojen precis uppburen från verkstan."snabbspärren" för att öppna reglaget och broms för hjulavtagning är öppen ser det ut som på bilden.
Det kan de mycket väl vara - på bilden är hojen precis uppburen från verkstan.