tobiasbjorkgren
Moderator
Visa din Orbea
Jag är lite sugen på nya lockout remoten som de skapat. Verkar funka till tidigare modeller också enligt svar från deras insta. Gick att få med eller utan dropper remote.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tobiasbjorkgren sa:Jag är lite sugen på nya lockout remoten som de skapat. Verkar funka till tidigare modeller också enligt svar från deras insta. Gick att få med eller utan dropper remote.
Fondriest sa:ORBEA ORCA M20iLTD-D ÅR 2020
30MM DÄCK
Vikt 7.8 kilo
Jag designade den i Myo, det tog ungefär 3 månader från beställning.Scania123 sa:Fondriest sa:ORBEA ORCA M20iLTD-D ÅR 2020
30MM DÄCK
Vikt 7.8 kilo
Designade du den i MyO? Hur länge fick du vänta från beställning till leverans i så fall?
Mattias Z sa:Första turen med min Oiz. Fantastiskt cykel.
Raceaddic sa:Mitt första inlägg här :) det här är min Orbea Rallon M-team -19 grymt nöjd med den!
wolfbane1967 sa:Mattias Z sa:Första turen med min Oiz. Fantastiskt cykel.
Ser riktigt fin ut. Vilken axlat modell är det ?
Vadå snelut? Please explain.Tomcaten sa:Raceaddic sa:Mitt första inlägg här :) det här är min Orbea Rallon M-team -19 grymt nöjd med den!
På den här modellen, är det inte risk att få snelut?
Rattnalle sa:Vadå snelut? Please explain.Tomcaten sa:Raceaddic sa:Mitt första inlägg här :) det här är min Orbea Rallon M-team -19 grymt nöjd med den!
Raceaddic sa:Mitt första inlägg här :) det här är min Orbea Rallon M-team -19 grymt nöjd med den!
This is not the explanation I was looking for.xyz-saft sa:Rattnalle sa:Vadå snelut? Please explain.Tomcaten sa:Raceaddic sa:Mitt första inlägg här :) det här är min Orbea Rallon M-team -19 grymt nöjd med den!
Gissar att det är det ensamma staget vid dämparen som avses...
mtb565 sa:Raceaddic sa:Mitt första inlägg här :) det här är min Orbea Rallon M-team -19 grymt nöjd med den!
Hampus gamla?
Raceaddic sa:Jupp men nu uppgraderad till 2020 års spec med Rally on Rallon länkage och 170mm på 36an. nya lager i hela hojen med.
wippan sa:Äntligen har man nåt att tillägga i den här tråden... ?
Tack till Sundstorps Cykel som jagade på spanjorerna lite! Ser fram emot premiärturen! ???
Occam M10 (2020, storlek L) med Fox 36
Visa bilaga 401676
Najs!Liten uppdatering med nya länkaget och Öhlins! Fanns en tanke med färgvalet från början ?
Visa bilaga 402020
Jag köpte en Squidlock till Oizen och den fungerar bra för 2 läges dämparen i gaffeln. Bakdämparen har ju 3 lägen, men känner inte att jag känner någon skillnad, men ska fippla lite mer med den.Jag går i samma tankar. Dock verkar den vara för tre lägen, men kanske funkar för två också. Att även uppgradera gaffel+dämpare blir ju inte gratis. Har för mig de beskrivit bytet som "inexpensive"
Jag köpte en Squidlock till Oizen och den fungerar bra för 2 läges dämparen i gaffeln. Bakdämparen har ju 3 lägen, men känner inte att jag känner någon skillnad, men ska fippla lite mer med den.
Köpte en Orbea Terra i början av året efter att ha kört en billig vinterpendlarcross som jag inte vågar köra snabbt med. Väldigt rolig hoj med GRX gruppen som vart mycket smidig att köra med. Har även kört lite mtb slinga med denna. Sjukt kul. Köptes av Sambike som haft den som demo. Hade fortfarande fått vänta på en hoj ifall jag köpt den via MyO.
Visa bilaga 407138Visa bilaga 407144Visa bilaga 407141Visa bilaga 407143Visa bilaga 407145
Kul! Kom gärna med en uppdatering när du hunnit testa lite mer :-)