trampapådå
Aktiv medlem
Visa din Rock Machine
Det var inga brickor på min heller, däremot var hardware till dämparen i rätt bredd så det inte fanns något spel i sidledes
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är inte helt säker men tror inte att någon varit på och mixtrat med min heller utan den är också helt original.Det var inga brickor på min heller, däremot var hardware till dämparen i rätt bredd så det inte fanns något spel i sidledes
Skulle du (eller någon annan med samma modell, dvs Blizzard TRL 50-29) ha möjlighet att lossa på övre dämparfästet och kontrollmäta de olika delarna i bushings settet åt mig? Jag har försökt få klarhet i frågan via både RM centralt och Cykelkraft men utan framgång.Det var inga brickor på min heller, däremot var hardware till dämparen i rätt bredd så det inte fanns något spel i sidledes
Sålde den för några år sedan dessvärre.Skulle du (eller någon annan med samma modell, dvs Blizzard TRL 50-29) ha möjlighet att lossa på övre dämparfästet och kontrollmäta de olika delarna i bushings settet åt mig? Jag har försökt få klarhet i frågan via både RM centralt och Cykelkraft men utan framgång.