Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Schreddan sa:När Luthman som vanligt kör sönder sin hoj på turen och får gå hem, kunde jag ta mig tid att fota den "nya".
jofahjalm sa:Blev det lim av den förra?
theBrand sa:Jag har en stund närt en dröm om att få bli en sån skön typ som gränslar en transa på helgerna, plötsligt händer det!
mikipedia_ sa:theBrand sa:Jag har en stund närt en dröm om att få bli en sån skön typ som gränslar en transa på helgerna, plötsligt händer det!
Mehh varför lämna Ibis?? Är transorna så mycket credigare? Lr vill du vara som Schreddan? (hård mot materialet, snabb och lång)Tyvärr följer inte längden med med ny cykel?
Tack :)jofahjalm sa:
Lika fin som alltid, eller, den blir bara bättre och bättre. Jag sänkte den från 150 till 140 innan jag monterade den på Scouten, och då blev det ju ytterben/luftfjäder-service på samma gång. Så nu är den silkysmooth igen (jag har märkt att den funkar bäst med rejält med fett under skrapringarna och inte allt för långt mellan ytterbensservice).jofahjalm sa:Hur är gaffeln?
jofahjalm sa:Cane creek dbcoil går väl att få i 190x50?
jofahjalm sa:Gaffeln verkar grym. Här har du vanliga DB coil, finns i rätt längd:
http://www.canecreek.com/products/suspension/double-barrel/features