Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fin! Funderar själv på en sådan, hur känns den? Rapp i skogen? Känns vikten av mycket ?
Här står min och väntar på en stig i Østmarka (Oslo) Själv låg jag en bit ifrån med krampande lår hahaha Visa bilaga 413733
Haha ja det spårade ur lite, fick ”Hopesjukan”Mycke bling! Sweet!
Du ska nog fråga någon annan som har erfarenhet från FS. Men helt ärligt, nej den känns inte rapp. Många recensioner verkar komma från de som kör lättare stigar i bikeparks med den och då är den säkert rapp. Nu har jag bytt däck från 2,6 till 2,35 och hoppas den ska kännas bättre. Vikten tja den är ju inte lätt och det bidrar säkert till att den inte känns superrapp. Kör på platten i Lunsen i Uppsala som ändå är rätt tekniska stigar och jag tycker den är kul att köra. Men kommer nog skaffa en top fuel och kliva upp till 9.8 när det blir dags för byte.
Min fuel ex 8 Visa bilaga 416367
Läckert med coil! Hur tycker det fungerar?
Snyggaste färgen!! Har en likadan ;)Hämtade hem den här från butik i eftermiddags.
Trek Remedy 8, ska bli kul åka fullgung igen.
Får ta några bilder på första turen och komplettera med här.
// Jeppe Visa bilaga 416588Visa bilaga 416631
Varför traildäck på en DH-rig? Annars ett mäktigt vapen för parkerna.
Säkert bra däck men känns onödigt med 1200g tunga däck :)Tittade kanske inte så noga :)
Assegai blir det för mig nästa gång jag ska byta från mina High Roller ll
Det blev en riktigt bra fredag nu när man har fått den nya ramen ?
Najs, vad blir det för setup på den?
Har en ny gx drivlina liggandes och en lyrik som är näst in till ny, så börjar med dom. Bontrager elit 30 hjul är planen, slx bromsar renthal styre/stam och lite små plock ?
Kul, jag byggde nya FEX kolfiber med fox 36 och newmen hjul, gx drivlina, g2 rsc bromsar. Grymt nöjd med den hojen, har nog cyklat ca 140 mil på den sen i november när jag byggde den. Allt fungerar klockrent ?
Satan den låter grym!