Visa din tuffa Hellas-merc (Eller annat cykelområde)

Kung Stalle

Aktiv medlem
E42102F4-F079-4D32-AAD1-885D2A1F9828.jpeg
8DCE11F9-3DED-4491-829D-370F79EED516.jpeg

Fan va tuffa! Eller hur!

Stalle

Tja!
Ja det här kommer ju dröjja i evigheter så jag gör så helt enkelt att jag lägger upp bilden så får ni använda den. För varje användning ni gör så skänker ni en slant till välgörenhet. Helst till https://www.hjarnfonden.se/stod-oss/ eller annan fond som stöder forskning kring ätstörningar. Det blir väl bra! :-)

Jag kommer även ge er instruktioner hur ni lättast beställer tröjor, vilka kvalitér och storlekar. Även hur man beställer printar med gott resultat samt var man köper billig ram.

Återkommer...

Stalle

Instruktion

Ni får alltså använda motivet för privat bruk, varje användning så önskar jag att ni skäker en slant till Hjärnfonden eller annan välgörenhet.
Är du företag och intresserad så hör du av dig så skall vi nog komma överens.

Motivet är bifogat i det format som skall användas.

Okej...
Jag brukar beställa från Spreadshirt och jag brukar beställa den T-shirt som heter "Premium T-shirt"

Det för att den finns i flest färger, trycket blir bra och det är god kvalité. Storlekarna är rätt normala men kanske lite åt det stora hållet. Modellen ovan har val storlek Large och han är 191 och rätt normal. Då sitter T-shirten i det man brukar kalla "fitted". Min son är 186 och något smalare än mig och på han sitter den "regular" i storlek Large.

Man kan givetvis beställa vilken tröja man vill. Värt att notera är att ifall man beställer collegietröja så skall man inte beställa premium. Då skall du i stället ta Unisex collegietröja. Vill du ha huvtröja så beställer du med fördel Premium. Det skall sägas att trycket på tjocka tyger (collegie och huv) blir något mattare.

Nåväl... gå alltså hit:
  • Välj färg och storlek och klicka sen på Designa själv
  • Klicka på Ladda upp och ladda upp bilden
  • Markera bilden du har laddat upp och klicka Välj
  • Placera bilden där du vill ha den och i vilken storlek du vill ha bilden
    1705499922878.png
  • Klicka på Välj storlek och antal
  • Lägg sen i kundvagnen och beställ sen som i vilken webbshop som helst

Hör av er om det är nåt oklart.

Stalle

Bilagor

• Hellas_1_blåare_ljusare.gif
    Hellas_1_blåare_ljusare.gif
    977.2 KB · Besök: 82
Mitt i nyckelbensrehab (tredje gången, tar gärna emot skämt om hur dåligt jag cyklar) så har jag inspirerad av Stalle sjösatt min ide om aktivitetstavlor. Dvs finns det på Strava (eller i GPX-format) kan du få det på print, både cykling, vasaloppet eller fjällvandring. Några är uppe nu, fler på gång. Vid eventuell vinst kommer pengar skänkas till cykelfrämjande förening / aktivitet, ex prova-på-dag i Ursvik Flowtrail.

Kolla in befintliga spår på https://cyklamountainbike.se/butik/

Roligt initiativ, vore kul med en genomskinlig klibba. Typ som alla nurnbergring som sitter på bilar

Visst det har gått lite överstyr där på "backen"BkB
Men det blev en sån här sak man kan ha på sig också för att inte bli för kall.

Bilagor

• 20231206_104839.jpg
    20231206_104839.jpg
    499.5 KB · Besök: 50
Tillbaka
Topp